Minum Teh Untuk Kurus Dan Bertenaga

8:11 am Emalin Mohd 7 Comments

Apabila sebut tentang jalan mudah untuk kurus, pasti ramai berminat kan? Tapi persoalannya adakah produk tersebut betul-betul berkesan?



Untuk mengurangkan berat badan apa yang penting ialah memastikan bahawa kalori dibakar melebihi daripada yang dimakan.

Nak bakar macammana? Pastinya bersenam.

Dan selain dari itu bagi yang mempunyai metabolisme badan yang tinggi juga boleh membantu untuk mengurangkan berat badan.

Selain daripada mengurangkan berat badan pastinya pada yang sama kita tidak mahu kehilangan tenaga sehingga menjadi penat dan lesu.



Haa...Cinch Tea Mix ini boleh membantu anda semua untuk kurus atau mengurangkan berat badan dan pada yang sama kekal bertenaga sepanjang hari.

Jadi, jika anda dalam proses untuk mengurangkan berat badan pastikan minuman juga dijaga dan paling mudah untuk menjaganya ialah dengan pengambilan Cinch Tea Mix setiap hari.

Ia sesuai dijadikan minuman pagi (morning tea break) atau minuman petang (afternoon tea break).

Teh ini juga sesuai dijadikan peneman kala terpaksa outstation berhari-hari lamanya dengan perjalanan yang jauh atau semasa anda inginkan minuman yang boleh membuka mata anda.

Dalam Cinch Team Mix ada pelbagai ramuan yang fungsinya memang kita gemari dan perlukan:
1) Matcha Green Tea
Teh ini adalah antara teh yang mengandungi antioksida yang tinggi dan berfungsi sebagai energy booster. Bagi yang yang ingin kurus, matcha green tea boleh membantu membakar kalori sehingga 4 kali ganda daripada yang biasa.

2) Taurina
 Taurina pula membantu dalam meransang metabolisme badan dan memberikan lebih tenaga.

Selain daripada itu taurina membantu melarutkan lemak dalam badan dan menghasilkan otot tanpa lemak.

Best bukan?
3) White Tea
White tea juga berfungsi untuk membakar lemak yang berlebihan di dalam badan dan menghalang daripada menghasilkan lemak yang tidak perlu. Kita juga perlukan lemak namun lemak yang tidak perlu menyebabkan menjadi gemuk.

Nama lain bagi white tea ialah Teh Hijau Bayi dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau.
4) Rooibos Red Tea
Lagi keistimewaan yang ada pad Cinch Tea Mix ini ialah ia mengandungi Teh Merah Rooibos dari Afrika atau lebih dikenali sebagai “The Miracle Tea” atau “Long Life Tea”. Ia membantu menlarukan lemak dan meninggikan kadar metabolisme badan. Ia juga berfungsi sebagai agen detoks.
5) Red Tea
Red Tea! Yang ini pun istimewa juga kerana ia mengandungi antioksidan yang dikenali sebagai polifenol yang berfungsi sebagai anti kanser dan membantu daripada tumor merebak.
Banyakkan jenis teh dalam Cinch Tea Mix ini? Dan setiap teh pula mempunyai fungsi yang berbeza yang sangat baik untuk badan. Lebih istimewa lagi untuk yang tengah mengurangkan berat badan. Mesti nak minum air selain air kosong kan? Haa..jadi gantikan teh tarik atau teh biasa yang diminum dengan Cinch Tea Mix ini.



Jika anda serius ingin mengurangkan berat badan, anda patut mengambil Set Kurus yang lengkap ini!



Konsultansi / Pertanyaan, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Apabila sebut tentang jalan mudah untuk kurus, pasti ramai berminat kan? Tapi persoalannya adakah produk tersebut betul-betul berkesan? ...

7 comments:

  1. Nampak gaya macam kena minum teh juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom minum teh tapi kena pilih Cinch Tea :)

      Delete
  2. jangan cari jalan mudah untuk kurus
    kena ada usaha
    ada semangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...betul sangat tu..takda jalan pintas untuk berjaya

      Delete