Tips Mudah Kempiskan Perut Semasa Beraya

Baju raya dah cantik dah. Siap tempah baju kurung moden dengan belt kat pinggang lagi tapi ada tapinya...Belum mula lagi musim rumah terbuka. Baru ziarah rumah sanak saudara, baju raya yang dipakai sudah semakin mengecil. Perut pula semakin ke depan tapi tak mengandung pun.




Apa nak buat ni? Bersenam? Sempat ke? Rumah terbuka pertama tak lama lagi ni. Nampak gaya kena pakai baju kerja je lah. Tak dapat nak melaram.

Opss..jangan frust dulu. Jangan kecewa dulu. Ada masa lagi ni. Cuba baca message dari seorang rakan yang ada masalah sukar membuang atau sembelit atau ketidakhadaman. Tambah-tambah lagi musim raya ni kan?


Bonuskan? Masalah sembelit beliau selesai dapat pula perut kempis di musim perayaan ni. 

Apa yang beliau amalkan tu? Tak lain tak bukan alfalfa & herblax

Alfalfa bukan sahaja untuk detoks malah boleh juga untuk tambah susu bagi ibu yang sedang menyusukan anak. Herblax pula bertindak seperti julap tetapi secara semulajadi. Harganya tak mahal pun. Bawah RM55.00 pun. Nak cuba?


Tempahan dan konsultansi percuma, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) +60192500978

3 comments:

  1. perut kita dh makin buncit huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musim raya katakan..apa lagi...kena slim kan balik..

      Delete
  2. memang sungguh merunsingkan bila perut makin ke depan, baju makin sendat.. tak selesa sungguh...! hehehehee... :)

    ReplyDelete