Sakit Lutut Hilang Dengan Kolagen

11:47 pm Emalin Mohd 0 Comments

Sakit lutut hilang dengan kolagen!! Mula-mula memang tidak percaya. Ajaibkah kolagen ini kerana mampu menghilangkan sakit lutut? 




Ibu mertua saya yang berumur dalam 50an teruja nak mencuba kolagen disebabkan jeragat pada muka mak saya semakin menghilang. Dan mak saya mengamalkan Collagen Powder Shaklee. Mak saya pulak berumur 60 tahun. Bayangkan dah berpuluh tahun jeragat tersebut di muka. Sampai suatu ketika, memang ingin mendapatkan rawatan dengan doktor untuk 'bleaching' kulit muka agar hilang jeragat. 

Produk kecantikan tak perlu cakaplah. Dah cuba pelbagai jenis tapi takda langsung perubahan. Sebab anaknya ni pengedar Shaklee dan terbaca Collagen Powder Shaklee ini boleh menghilangkan jeragat, jadi mak pun bersetuju nak mencuba Collagen Powder ini. Setelah mengamalkan beberapa ketika, kesan jeragat tersebut semakin hilang. Jangan pulak fikir, minum 1-2 sachet jeragat terus hilang. Jeragat tersebut dah berpuluh tahun di muka, jadi dengan pengambilan secara intensif dan berterusan baru dapat kesan yang diidamkan.

Ibu mertua pula bila terdengar cerita tersebut, semakin teruja nak mencuba Collagen Powder Shaklee ini. Sebab kulit muka ibu mertua pun ada jeragat. Cubalah satu kotak Collagen Powder Shaklee..

Dan ajaibnya sebelum kesan di kulit muka yang ingin dilihat. Kesan sampingan lain pula yang timbul. 

Tak sampai seminggu mengamalkan Collagen Powder Shaklee ini, sakit lutut ibu mertua semakin hilang. Kalau sebelum ini, nak solat kena duduk, nak bengkokkan kaki pun susah. Dengan Collagen Powder Shaklee, semakin pulih lutut ibu mertua. Terus order sekotak lagi!!

Apa yang ada dalam Collagen Powder Shaklee yang membantu dalam menyembuhkan sakit 
lutut di samping menghilangkan jeragat pada kulit muka?

Faham ke maksud kolagen? Apa sebenarnya kolagen?

Kolagen ialah tisu penyambung dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah.

Tulang kita pula terdiri daripada 80% kolagen. Dan kekurangan kolagen ini boleh menyebabkan sakit belakang dan sakit sendi termasuk sakit lutut.


Apa bezanya Collagen Powder Shaklee ini yang boleh menghilangkan sakit lutut dengan cepat?


1) Sumber kolagen ialah sisik ikan merah dengan jisim yang amat rendah. Jisim rendah ini meningkatkan kadar penyerapan di dalam badan.


2) Ditambah dengan ekstrak kulit kerangan laut. Umum mengetahui khasiat yang mempunyai glukosamina yang berfungsi sebagai pelincir bagi sendi.


3) Kadar penyerapan kolagen pula ditingkatkan dengan menambah Lactobacillus acidophilus untuk kadar maksimum.


4) Vitamin C untuk menggalakkan pengeluaran kolagen


5) Vitamin B2 dan B6 untuk membantu proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh


6) Ekstrak biji Camellia Japonica mengandungi asid oleik dan isoflavon untuk meningkatkan penghidratan.


7) Ekstrak Pfaffia untuk tenaga


Kerana itu Collagen Powder Shaklee dikatakan boleh bertindak 2 dalam 1. Untuk kulit cantik dan pada masa yang sama menghilangkan sakit lutut / sendi. Amat sesuai untuk yang mengalami sakit lutut namun tidak boleh menelan pil seperti AJHT.




Atau boleh juga hubungi:

Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
www.emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978

Sakit lutut hilang dengan kolagen!! Mula-mula memang tidak percaya. Ajaibkah kolagen ini kerana mampu menghilangkan sakit lutut?  ...

0 comments: