Jeragat Hilang Dalam Masa 40 Hari

5:01 pm Emalin Mohd 5 Comments

Adakah awak dan awak mengalami masalah jeragat atau lebih dikenali sebagai pigmentasi? Tompok-tompok hitam yang susah sangat untuk hilang dan jika dibiarkan akan memenuhi kulit muka dan kelihatan seakan menebal.

Ketika itu, terasa ingin menggunakan berus dawai bagi menghilangkan jeragat.



Samalah seperti yang dialami oleh Puan Hadhatina. Masalah kulit yang dialaminya ialah:

  • 1. Jeragat atau pigmentasi
  • 2. Kulit kering
  • 3. Mata panda atau lingkaran hitam di bawah mata

Dengan penggunaan Youth yang konsisten selama 40 hari jelas kelihatan perbezaan pada kulit beliau.



Dengan Youth:

  • 1. Jeragat semakin pudar 
  • 2. Kulit nampak lembap
  • 3. Lingkaran bawah mata seakan hilang
  • 4. Kulit muka kelihatan sihat dan berwarna pinkish
Awal-awal penggunaan Youth memang terasa sangat kulit bertambah lembut dan ada juga ketika itu blackhead dan whitehead keluar dengan banyaknya. 

Jangan panik! Kesan ini tidak lama dan berdasarkan kajian klinikal Youth, skin adaptation (proses penyesuaian kulit dengan Youth) tengah berlaku.

Tidak mengira jantina anda, jenis kulit, umur mahupun etnik, YOUTH lah jawapan terbaik yang patut dimiliki pada hari ini.





Ia mengandungi:

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya. Hadapi dunia dengan seri semulajadi anda.

PERFECTING SKIN TONER
Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisibersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

YOUTH ACTIVATING SERUM
Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50
Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan Botani bernutrien melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh.

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

RADIANCE C + E
Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.
Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.
Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit anda selepas menggunakan serum.
Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.


Teruja bukan? Jika anda ingin menjadi antara yang terawal mendapatkan manfaat set YOUTH ini, hubungi saya hari ini.
Hubungi
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

untuk tempahan YOUTH anda



Adakah awak dan awak mengalami masalah jeragat atau lebih dikenali sebagai pigmentasi? Tompok-tompok hitam yang susah sangat untuk hilang d...

5 comments:

  1. hee~ ngidam nak ada satu set Youth nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli jangan tak beli. Best tau pakainya :)

      Delete
  2. bagusnya boleh hilangkan jeragat..bolehlah dapatkan produk ni kalau ada naik jeragat pada muka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul. Harganya pun ok sangat dengan kesan superb.

      Delete
  3. Anonymous10:19 pm

    luckyclub.live scores - Lucky Club
    The only book you can come across luckyclub.live with a casino site that doesn't offer free sports betting is a new football match – Odds on a football match,

    ReplyDelete