Testimoni Penyakit Stroke - Penawarnya Yang Boleh Dipercayai

12:03 pm Emalin Mohd 2 Comments

Stroke! Satu penyakit akibat serangan otak iaitu apabila aliran darah ke otak terganggu. Mendengarnya juga menjadikan kita gerun kerana membayangkan ketidakupayaan yang berlaku setelah mengalami serangan stroke. Ia juga boleh menyebabkan kematian.
Stroke terbahagi kepada 2 jenis serangan iaitu:
1) Stroke Iskemia yang berlaku akibat salur darah tersumbat. Salur darah tersumbat boleh terjadi apabila kolestrol jahat terkumpul dan menyekat saluran darah setelah bertahun-tahun lamanya.
2) Stroke berdarah pula terjadi apabila salur darah di dalam otak atau di sekelilingnya pecah dan menyebabkan pendarahan. Antara puncanya ialah akibat tekanan darah tinggi.
Antara tanda-tanda awal stroke ialah lemah atau kebas di bahagian tertentu badan serta pertuturan menjadi kurang jelas.

Bagi yang ingin mencari alternatif selain daripada mendapatkan rawatan doktor, Vivix Shaklee adalah ikhtiar terbaik. Ia membantu dalam meransang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan mampu berfungsi semula.

Ia mengandungi antioksidan yang tinggi dalam menghalang serangan akibat radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel badan.








Apa kata mereka yang telah cuba memberikan Vivix kepada orang yang tersayang?











Pesakit stroke juga dinasihatkan untuk menjaga pemakanan dengan mengamalkan pemakanan yang sihat, berhenti merokok serta memastikan tekanan darah normal.

Untuk PERTANYAAN / TEMPAHAN, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.




Stroke! Satu penyakit akibat serangan otak iaitu apabila aliran darah ke otak terganggu. Mendengarnya juga menjadikan kita gerun kerana mem...

2 comments:

  1. Teringat dengan arwah sepupu..
    umur masih muda terkena strok

    ReplyDelete