Persiapan Sambutan Hari Raya Di Tempat Kerja

3:14 pm emalin mohd 6 Comments

Ini cerita pasal apa ni? 

Haa..kali ini layan gambar saja. Persiapan sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri. Senang nak buat rujukan masa akan datang.

Jadi, layan gambar je lah ye...









Gambar makanan? Yang tu tak da sebab khusyuk dengan persiapan dan perjalanan program.






Ini cerita pasal apa ni?  Haa..kali ini layan gambar saja. Persiapan sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri. Senang nak buat rujukan mas...

6 comments:

  1. best juga layan gambar..terimbau pulak kenangan hari raya yang dah lepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni musim raya kat opis pulak ;)

      Delete
  2. cantiknya hiasan Majlis Hari Raya awakkk

    ReplyDelete
  3. Cantiknya deko untuk majlis sambutan hari raya...

    ReplyDelete