4 Jenis Vitamin dan Suplemen Untuk Satu Keluarga Kekal Sihat

5:00 pm Emalin Mohd 2 Comments

Kadangkala kita sebagai isteri dan ibu ingin sekali menyediakan satu set vitamin dan suplemen yang boleh digunakan seisi keluarga.

Namun, kita keliru untuk mulakan dengan yang mana satu. Tambahan pula, apabila kos perlu dipantau satu-persatu agar pembelian tersebut mendatangkan manfaat untuk keluarga.

Set Total Wellness ini juga boleh membantu untuk mengatasi keletihan dan kelesuan yang dialami oleh para ibu mahupun bapa. Sangat sesuai diamalkan oleh seluruh ahli keluarga samaada lelaki mahupun wanita. Dan samaada ibu yang sedang hamil, berpantang atau menyusukan anak.


Ia terdiri daripada:

Minuman protein daripada soya iaitu ESP. Ia memberikan rasa kenyang yang lama dan membekalkan protein untuk badan agar kekal bertenaga. 

Multivitamin yang diperkaya dengan Zat besi iaitu Vita-lea. Ia mengandungi semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan dan telah berusia 100 tahun pada tahun ini. Vita-lea juga larut dengan pantas untuk memastikan nutrisi di dalamnya diserap oleh badan secara efektif.

Vitamin C dengan formula istimewa berupaya dilepaskan secara perlahan-lahan di dalam badan iaitu Vita-C. Satu biji vitamin C Shaklee menyamai khasiat lebih 7 biji buah oren. 

Vitamin B Complex yang mengandungi semua jenis vitamin B yang diperlukan oleh badan termasuk asid folik yang amat penting untuk ibu hamil untuk mengelak kecacatan bayi dalam kandungan.


Untuk tempahan dan konsultansi percuma, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp): +60192500978

Kadangkala kita sebagai isteri dan ibu ingin sekali menyediakan satu set vitamin dan suplemen yang boleh digunakan seisi keluarga. Namu...

2 comments:

  1. vitamin buat masa sekarang memang wajib diambil, bahan mentah sekarang pun banyak disuntik dan ada bahan kimia

    ReplyDelete