Mengawal Gula Dalam Darah Dengan Vivix

9:19 pm Emalin Mohd 0 Comments

Kencing manis atau diabetis, jika dah ada penyakit tersebut pasti ada yang berkata selama-lamanya akan ada. Ada yang siap kata kencing manis ni tiada penawar dan perlu bergantung kepada ubat seumur hidup.

Penghidap kencing manis juga mudah mendapat jangkitan dan sukar pulak untuk sembuh. Sampaikan kalau stress sikit pun bacaan gula dalam darah boleh naik.

Ada ke harapan untuk mengurangkan bacaan gula dalam darah ini?

Dan ini cerita Kak Sha, rakan saya yang ibunya adalah penghidap kencing manis atau diabetis..



Bacaan gula dalam darah ibu Kak Sha sebelum ini 8 atau 9. Dan dapat menurunkan dan stabil selama 3 bulan pada bacaan 6.5 adalah satu pencapaian  yang menggembirakan seluruh keluarga. 

Adakah Vivix boleh mengurangkan kadar gula dalam darah dan menjadikan bacaannya normal? Persoalan ini tidak menidakkan kemampuan perubatan moden namun sebagai supplement kepada ubat. Dan ibu Kak Sha tidak langsung menghentikan atau mengurangkan sukatan ubat yang diberikan doktor setelah mengambil Vivix. Supplement ini tidak akan mengambil alih peranan doktor dan ubat doktor namun ia berjalan seiring dan ibu Kak Sha memang mengutamakan nasihat doktor.

Vivix Shaklee menggunakan ramuan semulajadi dan berdasarkan kajian klinikal ia berjaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang membantu dalam melambatkan penuaan pada tahap selular.


Manfaat lain Vivix Shaklee:



Ingin terus membeli? 
Klik link di bawah:
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=9e984c108157cea74c894b5cf34efc44

Untuk Konsultasi percuma:
Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
www.emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978


Kencing manis atau diabetis, jika dah ada penyakit tersebut pasti ada yang berkata selama-lamanya akan ada. Ada yang siap kata kencing mani...

0 comments: