Atasi Jerawat Batu Macam Bulan Dengan Set Vitamin Kulit Shaklee

12:54 pm Emalin Mohd 0 Comments

Mengalami kulit bermasalah seperti ini menjadi igauan dan mimpi ngeri bagi kita. Tak kira tua atau muda, lelaki wahupun wanita. Kulit bermasalah dengan jerawat yang menyakitkan rasa dan juga perasaan. Jangan ambil ringan dengan masalah kulit ini. Ada yang mengalami depresi dan anxiety akibat masalah kulit seperti ini.



Victoria Beckham pun pernah alami masalah kulit sekitar tahun 2007 dan kalau lihat kulit Victoria Beckham sekarang memang jauh berbeza. Sekarang kulitnya nampak cantik dan berseri serta flawless gitu.





Kalau ditanya, kulit cantik dan sihat seperti ini yang menjadi idaman semua terutama wanita di luar sana. Betul tak? Kalau telah ada masalah kulit, ada harapan lagi ke nak mendapatkan kulit cantik seperti ini? Tambahan, hari perkahwinan akan menjelang tidak lama lagi.


Percaya atau tidak, ada yang telah berjaya mengembalikan seri wajah dengan mendapat kulit cantik dan sihat? Tidak menggunakan bahan berbahaya atau menggunakan suntikan. Hanya dengan vitamin dan supplement semulajadi, kulit menajdi lebih cantik dan sihat.

Kita lihat testimoni yang telah berjaya mendapatkan kulit cantik dan sihat dengan vitamin Shaklee..




















Anda bagaimana?
Ingin mendapatkan kulit cantik dan sihat seperti di atas?
Apa vitamin dan supplement yang diamalkan?

Antaranya:
Vitamin B
Vitamin C
Vitamin E
ESP
GLA Complex
Alfalfa
Vivix
Collagen Powder

Banyaknya??? Jangan risau. Bukan semua yang perlu diambil. Bergantung kepada keadaan dan keperluan individu. Nak tahu yang bersesuaian?

Hubungi Pn Emalin di 0192500978
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall

Mengalami kulit bermasalah seperti ini menjadi igauan dan mimpi ngeri bagi kita. Tak kira tua atau muda, lelaki wahupun wanita. Kulit berma...

0 comments: