4 Gambar Transformasi Kulit Teruk Ke Cantik Yang Mengejutkan

5:32 pm Emalin Mohd 0 Comments

Berapa umur anda? Ya anda yang sedang membaca ini. Berdasarkan survey ringkas di Fb bertanyakan kawan-kawan apakah perkara yang paling "concern" bagi seorang wanita berumur 20an ke 30an?


Dan majoritinya mengatakan jawapan yang sama iaitu memberi perhatian lebih kepada kecantikan kulit dan berat badan.

Kulit yang sebagaimana yang wanita inginkan terutama wanita di Malaysia?
Jika melihat kepada lambakan produk di Malaysia tanpa mengira samaada yang selamat atau tidak, wanita suka kepada kulit yang bersih, tiada cela dan cerah.

Memang ada produk kecantikan yang mampu menjadikan kulit putih dan tidak mempunyai jerawat hatta sebutir pun namun tidak semua produk kecantikan itu selamat!

Maka timbul ragu-ragu, produk apakah yang selamat?

Apa kata kita lihat testimoni 4 orang wanita ini terlebih dahulu.

Masalah yang mereka hadapi?
Masalah jerawat, parut jerawat dan warna kulit yang tidak sekata.






Mari kita berkenalan dengan lebih lanjut supplement yang wanita ini amalkan sehingga kulit mereka daripada berjerawat hilang jerawat. Daripada gelap dan kusam menjadi cerah. Daripada parut di sana sini, pudar terus parutnya.

B COMPLEX
Membantu dalam meningkatkan tahap glutation dalam kulit sekaligus melindungi daripada kerosakan membran sel , mengurangkan kesan-kesan daripada pancaran matahari dan pencemaran. Ia juga membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan, mencegah kedutan , dan juga daripada terkena kanser kulit. Vitamin ini juga dikenali sebagai vitamin anti stress.


VITAMIN E
Vitamin E ialah vitamin anti-oksidan dan dikenali sebagai vitamin kecantikan. Ia membantu melambatkan proses penuaan menjadikan muka nampak lebih muda, mengurangkan kedut dan garis halus serta menghilangkan parut dan akne. Ia juga dapat mempercepatkan proses penyembuhan luka dan boleh diletakkan terus pada luka atau parut.


VITAMIN C
Vitamin C membentuk kolagen. Kolagen ibarat simen yang mengikat batu-bata (protein), supaya kulit sentiasa kenyal. Kekurangan kolagen membuatkan tubuh mudah lebam dan calar, kering dan bersisik. Kolagen yang cukup daripada Vitamin C yang baik membuatkan kulit kelihatan bersinar dan gebu. Vitamin C juga dapat mempercepatkan penyembuhan luka dan bertindak meningkatkan imuniti badan dalam menangani flu. Ia juga bersifat anti oksidan.


VITALEA
Vitalea mengandungi VITAMIN A yang membantu dalam pertumbuhan kulit dan menstabilkan aktiviti kalenjar sebum.

ESP
ESP adalah sumber protein yang baik untuk badan. Apabila mengambil protein, ia akan diproses menjadi asid amino. Sel-sel badan akan memilih asid-asid amino yang diperlukan untuk membina tisu-tisu badan yang baru, antibodi, hormon, enzim dan sel-sel darah. Oleh itu protein adalah amat-amat penting untuk kulit dan tubuh yg sihat dan cantik.

ALFALFA
Pengambilan alfalfa mengurangkan kulit sensitif. Kulit sensitif juga ada kaitan dengan badan berada dalam keadaan pH berasid. Sifat alkali pada alfalfa akan mengurangkan keasidan tubuh sekaligus mengurangkan keadaan kulit yang sensitif.


Dan ditambah dengan keyakinan diri dek kerana masalah kulit telah tiada, maka kecantikan diri lebih terserlah.



Hubungi
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978
untuk tempahan SET KECANTIKAN anda

Berapa umur anda? Ya anda yang sedang membaca ini. Berdasarkan survey ringkas di Fb bertanyakan kawan-kawan apakah perkara yang paling &quo...

0 comments: