Ubat Untuk Anak Cerdas Dan Pintar

1:59 pm Emalin Mohd 0 Comments

Walaupun ada orang kata tidak kisah berapa banyak dapat A dalam peperiksaan, hakikatnya? Yang dapat semua A, yang dapat banyak A akan dijulang dan diraikan.


Sebagai ibubapa, pasti akan terselit rasa gembiran dan bangga dengan kebolehan dan kepintaran anak. Tambah-tambah lagi jika si anak sudah ke peringkat universiti. Sudah pastinya ibubapa ingin anak mendapat keputusan cemerlang.

Untuk memastikan memperolehi keputusan cemerlang, pastinya tubuh badan yang sihat dan cerdas amat perlu bagi seorang pelajar.



Dan nutrisi lengkap amat diperlukan oleh seorang anak untuk kesihatan tubuh badan yang optimum.

Sekiranya anda mempunyai anak yang akan menduduki peperiksaan SPM atau belajar di Institut Pengajian Tinggi ataupun anda sendiri seorang pelajar yang sedang mencari ubat untuk menjadi cerdas dan cergas, inilah set terbaik untuk anda.



Cinch tea amat sesuai untuk menggantikan kopi atau teh peneman di kala belajar dalam tempoh lama atau kena stay up. Cinch tea ini memberikan tenaga secara semulajadi dan memberikan ketahanan badan. Amat sesuai bagi yang suka belajar tengah malam. Cinch Tea juga mengandungi L-theanine yang amat penting untuk berasa tenang dan kekal fokus.


Ostematrix ini pula adalah kalsium yang diperkaya Magnesiun, Vitamin D, zinc, boron, manganese & kuprum. Ia membantu untuk mengurangkan stress kerana ada kesan penenang. Zinc yang terkandung dalam Ostematrix ini boleh meningkatkan konsentrasi di dalam kelas atau semasa belajar. Sakit-sakit badan dan sengal pun boleh hilang kerana magnesium yang terdapat di dalam Ostematrix akan meredakan rasa sakit otot.


B complex pula membantu menukarkan makanan kepada tenaga.  Jadi ia boleh mengurangkan masalah letih dan lesu. B complex juga dikenali sebagai vitamin anti stress dan juga membantu meningkatkan fokus. 

Lecithin ini amat popular di kalangan yang ingin menguruskan badan. Namun bukan itu sahaja khasiatnya.  Kolin yang terdapat di dalam Lecithin membantu meningkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang daripada terkena nyanyuk atau 'Alzheimer' dan juga mengurangkan stress. Jika anda semua perasan, pada susu formula kanak-kanak, kolin juga ditambah selain daripada DHA. Ternyata kolin ini amat penting untuk kecerdasan minda dan otak.

Omega guard mengandungi DHA yang membantu untuk perkembangan otak dan meningkatkan memori. Selian itu, Omega Guard juga amat membantu mengurangkan rasa stress mahupun depresi yang dialami seseorang.



ESP adalah sumber protein yang rendah indeks glisemik. Terlalu banyak gula atau sugar rush boleh mengubah mood dan tenaga yang kita ada. Pengambilan ESP menyebabkan rasa kenyang dengan lebih lama dan sesuai dijadikan alas perut. Ia juga mengandungi asid amino yang meransang pengeluaran hormon berkaitan yang penting untuk fokus seperti norepinephrine dan dopamine.

Walau bagaimanapun pengambilan mana-mana ubat untuk menjadi pintar dan cerdas tanpa perlu belajar, menyiapkan kertas kerja serta sentiasa ponteng kelas tidak menjadikan seseorang cerdas dan pintar. Ia hendaklah seiring.

Ubat pintar dan cerdas ini (Baca: Vitamin dan supplement) ini menyediakan tubuh badan yang sihat yang berada dalam keadaan optimum agar mudah ingat, mudah faham dan sel-sel otak mudah berhubung. 

Ia amat sesuai untuk pelajar dari sekolah rendah, menengah, mahasiswa atau orang dewasa yang membuat pekerjaan analitikal atau sedang melanjutkan pengajian.

Dapatkan konsultansi dahulu sebelum anda membelinya.

Untuk tempahan VITAMIN anda, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 019 250 0978
SID 968112


Walaupun ada orang kata tidak kisah berapa banyak dapat A dalam peperiksaan, hakikatnya? Yang dapat semua A, yang dapat banyak A akan dijul...

0 comments: