Cara Mengatasi Rasa Loya dan Menghilangkan Perut Berangin

7:23 pm Emalin Mohd 0 Comments

Pernah tak rasa angin bergelora dalam perut ditambah dengan rasa loya? Memang rasa tak selesa kan? Lagi-lagi ibu hamil. Nak berurut tak semua orang pandai mengurut ibu hamil.



Antara yang dicadangkan untuk menghilangkan angin dalam perut dan rasa loya ialah dengan minum air halia. Tapi tak semua boleh minum air teh halia. Saya pun tak boleh nak habiskan secawan teh halia.
Tapi lain pula bila minum Peppermint-Giner Plus yang ini.

Boleh dicampurkan dalam air the panas atau diminum begitu sahaja. Hanya masukkan satu tablet atau maksimum 3 tablet dalam air panas, dan diminum.

Rasanya memang sedap. Ada rasa peppermint ditambah dengan halia. Rasa sensasi tenang gitu.

Apa lagi yang ada dalam Peppermint Ginger Plus ini?

1) Halia
Halia adalah herba yang sangat berkesan untuk menyihatkan saluran pencernaan dan melegakan ketidakselesaan perut secara semula jadi.
2) Pudina atau peppermint
Pudina pula adalah herba yang dapat melancarkan sistem pencernaan serta berkesan untuk melegakan dan menyelesakan perut.
Bukan itu sahaja. Ditambah pula dengan jintan hitam dan jintan manis. Kiranya ini minuman herba semulajdi bagi melegakan perut yang bergelora akibat tiupan angin monsun. Hehe...
Rasa loya pun boleh hilang tau dengan Peppermint Ginger Plus ini. 
Nak tau lebih lanjut?
Hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Pernah tak rasa angin bergelora dalam perut ditambah dengan rasa loya? Memang rasa tak selesa kan? Lagi-lagi ibu hamil. Nak berurut tak semu...

0 comments: