Tarikh Cuti Umum Yang Jimatkan Cuti Tahunan

11:41 am emalin mohd 8 Comments

Antara perkara utama yang dilihat pada Kalendar 2015 ialah Cuti Umum. Lagi-lagi  cuti Umum yang bersambung dengan cuti hujung minggu. Boleh rancang percutian dengan menjimatkan cuti tahunan. 

Hari ini saya share semula kalendar cuti Umum 2015 yang mana dengan hanya mengambil tambahan 1 atau 2 hari sudah membolehkan kita bercuti lama. 


Sangat sesuai untuk yang tidak terikat dengan cuti persekolahan anak. Boleh bercuti lama dengan hanya menambah 1 atau 2 hari sahaja.

Namun, bagi yang mempunyai anak bersekolah pasti perlu menyesuaikan pula dengan tarikh persekolahan anak. Melainkan bercuti tanpa anak-anak!

Ini pula kalendar persekolahan anak-anak  yang asal iaitu sebelum Pindaan persekolahan bermula 12 Januari 2015.

cuti sekolah 2015
cuti sekolah 2015
Hanya cuti persekolahan hujung tahun sahaja yang mempunyai cuti umum bersambung. Jadi cuti Umum bersambung tahun 2015 amat sesuai untuk yang tidak terlibat dengan persekolahan.

Walau apa pun, boleh rancang cuti anda!!

Selamat Tahun Baru 2015 








Antara perkara utama yang dilihat pada Kalendar 2015 ialah Cuti Umum. Lagi-lagi  cuti Umum yang bersambung dengan cuti hujung minggu. Boleh...

8 comments:

  1. kalau nak bercuti tempat jauh2 elok la di tambah cuti tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sudah pasti. Cuma klau amik yang bersambung tu jimat sikit duit. :)

      Delete
  2. Bagus bila ada orang kongsi benda macam ni, boleh plan bila nak cuti, tak lain tak bukan, balik kampung huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..dan cuti tahunan tu boleh simpan untuk rancangan lain :)

      Delete
  3. Bagus juga macam tu. Kasi peluang kat cikgu-cikgu bercuti masa cuti sekolah. Yang bukan cikgu ambik la peluang ni. Takde la sesak kawasan peranginan tu nanti. Heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..kalau sesak masa pergi bercuti..mood cuti pun ke laut jadinya..kita bahagi-bahagi waktu untuk pergi bercuti..

      Delete
  4. senang nak rancang percutian macam ni...yang best dapat jimat cuti tahunan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Puteri. Save sikit cuti tahunan :)

      Delete