Senaman Waktu Bekerja Mengelakkan Sakit Dan Lenguh Badan

Senaman mudah waktu bekerja yang tidak perlu tukar pakaian sukan sekaligus mengelakkan sakit dan lenguh badan!

Duduk mengadap komputer dari pukul 8.00 pagi hingga 12.00 tengah hari boleh menyebabkan sakit dan lenguh di bahu dan leher. Selepas waktu rehat, sambung pula dari jam 2.00 petang hingga 5.00 petang setiap hari. Jika dibiarkan lama-lama sakit dan lenguh tersebut boleh menyebabkan sakit belakang pula.

Mengadap komputer atau duduk berterusan berjam-jam tidak elok untuk badan. Setiap jam dinasihatkan untuk bangun berjalan-jalan atau melakukan senaman ringan seperti dalam gambar di bawah.

Jangan risau! Senaman ini tidak menyebabkan kita berpeluh ketiak. 

Amalkan ya sebab apabila sakit belakang sudah mula menyerang memang rasa tidak selesa. 

Selain itu kita perlu duduk dalam posisi yang betul dan ergonomik bagi membantu mengurangkan sakit dan lenguh badan.

Tapi, kalau dah mula rasa lenguh dan sakit serta ingin mencari jalan untuk melegakan, supplement Sendi  & Tulang ini boleh membantu.

▶️ Ia memberikan sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting penghubung ️tisu yang lain untuk memberikan kekuatan dan struktur untuk sendi.

▶️ Ia membantu mengekalkan tulang yang kuat.

▶️ Ia membantu melegakan dan mengurangkan radang pada sendi.

supplement lenguh badan


Tempah sekarang. Hubungi,
Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
http://emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978

11 comments:

  1. shaklee memang produk kesihatan terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju tu...moh kita bersenam juga..
      :)

      Delete
  2. lepas ni kena selalu praktikkan lah computer and desk stretches tu..sebab puteri banyak masa juga habiskan kat depan comp...hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Kalau dah blogger namanya kan..pasti duduk lama depan komputer :)

      Delete
  3. bagus senaman ini..mudah untuk dipraktikkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Yang penting tak berpeluh ketiak. :)

      Delete
  4. hooo, lepas ni kena rajin bersenam, duduk atas kerusi lama memang memenatkan


    jom sertai peraduan TONTON DAN MENANG !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Tak boleh duduk lama sangat satu-satu masa...

      Delete
  5. Huhu..saya tahu macam mana sakitnya pinggang Duk hadap computer lama-lama..nanti nak cuba lah senaman ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu kena hati-hati tu.. banyakkan bergerak...

      Delete