Persediaan Penonton Malaysia Perlawanan Akhir Kedua Malaysia Lawan Thailand Piala AFF Suzuki 2014

Tidak lama lagi sepak mula akan berlangsung untuk perlawanan akhir kedua Malaysia lawan Thailand. Siapakah  yang bakal menjulang Piala AFF Suzuki Tahun 2014?

Diharapkan Malaysia dapat mengulang kejayaan sebelum ini pada Tahun 2010.


Cuaca pula tidak menentu dan hujan dikhabarkan sudah mula turun di stadium oleh rakan FB. 

Boleh ke menyokong beria? Nak menjerit sekuat hati?

Segagah Harimau pastinya penyokong Malaysia turut gagah menyokong tidak mengira cuaca.

Tapi sebelum itu, sediakan dulu sedikit  perisai diri agar tidak sok sek keesokan hari.

Pastikan sebelum tidur malam ini 2 biji pil Vitamin C diambil untuk mengelakkan selsema dan sakit tekak keesokan hari.


Bagi yang ada asthma atau allergy  boleh cuba Omega Guard untuk mengurangkan simptom asthma atau allergy.

Ops kalau kena serangan asthma jumpa doktor ya. 


Omega Guard juga boleh mengurangkan stress. Kalau rasa boleh stress melihat perlawanan malam ini, ambil dulu Omega Guard ini ye.


Sebelum perlawanan sediakan Performance Drink untuk tenaga bagi menjerit sepanjang perlawanan.


Semoga Malaysia menang malam ini dan menjulang Piala AFF Suzuki Tahun 2014.

Untuk tempahan supplement Shaklee:
Hubungi,
Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
http://emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978






12 comments:

  1. hai salam cahayacinta.com
    masih berdebar jugaat saat gentng ini heee..amin

    ReplyDelete
  2. uh sedih cahayacinta tak ada link ker huaaa... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan sedih-sedih..nanti saya tambah ye. Ni guna handphone je. Takda akses komputer ni :)

      Delete
  3. malaysia kalah secara bermaruah kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup..yang penting diorang main dengan cantik

      Delete
  4. Malaysia tetap menang di hati saya walaupun corak permainan thailand memang terbaik

    -Salam blogwalking daripada Kakiblog-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah semestinya!! Malaysia di hatiku..

      Delete
  5. waduh sy tak minat bola... tp anak lelaki dah mula minat... biasala boy kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer Ummi try tengok sekali. Memang boleh menjerit

      Delete
  6. malu
    bukan kerana kalah
    tapi kerana gelagat penonton

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..Ada juga kes masa tu ke? Tak perasan pulak

      Delete