Kebaikan Soya

1:42 pm Emalin Mohd 0 Comments

Energizing Soy Protein (ESP) adalah pilihan terbaik ditambah pula dengan supplement lain yang boleh membantu dalam menyelesaikan masalah yang dihadapi.


ESP adalah ekstrak protein yang halal dan dihasilkan dengan kualiti terbaik. ESP boleh diamalkan untuk semua golongan termasuk kanak-kanak dan mempunyai pelbagai fungsi.

Ada yang ambil untuk KECANTIKAN KULIT
Ada yang ambil untuk PENYUSUAN SI MANJA
Ada yang ambil untuk QUICK BREAKFAST & DIET

Ada yang ambil untuk TENAGA
Ada yang ambil untuk BERSUKAN + Performance Drink untuk lagi mantap
Ada yang ambil untuk KESUBURAN
Ada yang ambil untuk RAMBUT GUGUR
Ada yang ambil untuk BERPANTANG
Ada yang ambil untuk PULIHKAN LUKA PEMBEDAHAN
Ada yang ambil untuk DIABETES

dan bermacam lagi fungsinya

 Fakta ESP
- Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

- Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta separuh daripada jumlah keperluan harian Kalsium. 


 - Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

- Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Ia diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones.

-Dijamin Halal. Tanpa laktosa, kolesterol dan bebas kafein.

Pilih SET ESP anda:

A - SET TOTAL WELLNESS/TAMBAH BERAT BADAN/IBU HAMIL

B-  SET BERPANTANG / PEMBEDAHAN CESEAREAN/KENCING MANIS

C - SET KULIT CANTIK

D - SET MILKBOOSTER IBU MENYUSU

E - SET KESUBURAN / INGIN HAMIL

F - SET KURUS & CANTIK

Hubungi Pn Emalin 019-2500978 (Call / SMS / Whatsapp)
www.facebook.com/messages/emalinmohdmall

Energizing Soy Protein (ESP) adalah pilihan terbaik ditambah pula dengan supplement lain yang boleh membantu dalam menyelesaikan masalah ya...

0 comments: