Pengalaman Menggunakan Skin Care Youth Keluaran Shaklee

1:10 pm Emalin Mohd 2 Comments

Sejak Shaklee mengumumkan akan memberhentikan skin care Nutriwhite dan Enfuselle, hati dah gundah gulana. Sebab Nutriwhite telah memberikan kesan yang baik kepada kulit. Saya mengalami breakout dan jerawat tidak berhenti tumbuh di kulit. 




Tapi gundah gulana tidak lama apabila melihat dan membaca tentang Youth yang dilancarkan pada bulan Februari 2018 yang lepas.

Dikatakan skin care tersebut 100% berkesan dengan 2/3 daripada wanita yang menggunakannya menjadi 10 tahun atau 1 dekad lebih muda.

Siapa yang tak nak kan? 

Saya nak! 

Dan yang penting lagi dikatakan skin care Youth ini dihasilkan daripada 100% tumbuhan dan tidak mengandungi bahan berbahaya. Ada lebih kurang 1500 bahan berbahaya tidak ada di dalam Youth. Antara bahan yang TIDAK ADA di dakam YOUTH ini ialah paraben, pewangi sintetik, pengawet formaldehid, lauril sulfat, merkuri, hydroquinone, biji mikro dan gluten. 

Masa itu kalau surfing di Internet, testimoni yang ada dari negara barat. Yakni orang putih. Belum ada lagi testimoni rakyat Malaysia mahupun Asia.

Tertanya juga. Sesuai ke dengan kulit rakyat Malaysia ini?

Jadinya masa pelancaran Youth bulan Februari, rupa-rupanya telah ada pengedar Shaklee yang terpilih (tidak mengira jantina, umur, jenis kulit mahupun warna kulit) yang menggunakan Youth.

Jadinya ketika itu telah ditunjukkan gambar sebelum memakai dan selepas memakai Youth. Rata-rata ketika itu, mereka baru menggunakan Youth dalam tempoh 30 hari.

Hasilnya? Sangat-sangat mengujakan.

Sama seperti janji Shaklee iaitu produk Youth ini akan membantu:
  • Mengurangkan kedutan kulit
  • Saiz pori mengecil
  • Tona kulit sekata
  • Keanjalan kulit
  • Tekstur kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri kulit
  • Kekenduran
Apa masalah kulit yang saya alami?


Rakan-rakan lain pun boleh tandakan sendiri masalah kulit yang dialami berdasarkan gambar di atas. Dari situ baru kita akan perasan. 

Eh, rupanya kulit ada masalah ini dan ini dan ini.

Mana gambar saya selepas menggunakan Youth?


Beza atau tidak?

Bagi saya, setakat ini saya amat berpuas hati dengan Youth. Ingin melihat TESTIMONI lain?

Bagaimana? Inginkan kulit muka lebih sihat, cantik dan berseri?

Hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 019 250 0978
www.wasap.my/60192500978


Penafian: Segala maklumat di dalam blog ini berkaitan produk kesihatan Shaklee bukan bertujuan menggantikan diagnosis dan rawatan perubatan.

Sejak Shaklee mengumumkan akan memberhentikan skin care Nutriwhite dan Enfuselle, hati dah gundah gulana. Sebab Nutriwhite telah memberikan...

2 comments: