Ubat Gout Terbaik Dan Melembutkan Sendi Keras Akibat Asid Urik

9:28 pm Emalin Mohd 0 Comments

Gout! Sakitnya rasa sehingga yang mengalami serangan akan terlantar kesakitan.



Kawasan terutama di sendi seperti di jari kaki akan kelihatan merah dan bengkak.

Kala gout menyerang memang painkiller menjadi kawan baik.

Tetapi jika tidak diserang sakit gout tetapi sendi mulai keras, ada ke cara untuk melembutkan sendi tersebut? Adakah pembedahan sahaja caranya?


Adakah cara menoreh kawasan gout dan memicit di kawasan sekitar sehingga keluar cecair putih cara terbaik?

Gout sebenarnya adalah salah satu penyakit di bawah arthritis selain rheumatoid arthritis dan Osteoarthritis. Sama seperti rheumatoid arthritis dan Osteoarthritis, gout akan menyerang sendi.

Puncanya ialah asid urik yang berlebihan. Asid urik ini dihasilkan di dalam badan dan juga terbentuk daripada penguraian sekumpulan bahan kimia dikenali sebagai purine.

Purine terhasil daripada protein haiwan seperti daging merah, ayam, makanan laut dan telur selain tumbuh-tumbuhan tertentu seperti asparagus dan cendawan.

Asid urik lazimnya larut dalam darah dan kemudian dikumuhkan melalui buah pinggang yang akan keluar sebagai air kencing. Kadangkala badan menghasilkan terlalu banyak asid urik atau buah pinggang mengeluarkan asid urikterlalu sedikit.

Apabila ini berlaku, asid urik boleh membina, membentuk tajam, kristal urate seperti jarumdalam tisu sendi atau sekitar yang menyebabkan kesakitan, keradangan dan bengkak.

Untuk mengurangkan risiko mengalami serangan gout, asid urik di dalam badan harus dikurangkan. Tahukah anda bahawa Polyganum Cuspidatum atau nama lainnya Japanese Knotweed dan juga Grapes yang mengandungi RESVERATROL mampu mengurangkan asid urik tersebut.


Lebih hebat lagi, kedua-dua bahan tersebut ada terdapat di dalam Vivix.



TESTIMONI





Untuk tempahan UBAT GOUT TERBAIK anda, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 019 250 0978




Gout! Sakitnya rasa sehingga yang mengalami serangan akan terlantar kesakitan. Kawasan terutama di sendi seperti di jari kaki akan kel...

0 comments: