Cara Mendapat Mata Bayi Yang Cantik Dengan Pemakanan Tambahan

10:31 pm Emalin Mohd 2 Comments

Berapa ramai daripada kita, golongan ibu yang suka melihat gambar bayi yang comel dan berangan agar bayi terkenan seperti gambar bayi tersebut?


Ada yang berangan-angan untuk mendapatkan kulit bayi yang cantik dan gebu dan ada yang teringinkan bayinya mempunyai sepasang mata yang cantik.



Tahukah anda ada caranya untuk mendapatkan mata bayi yang cantik? Bukan bermaksud ibubapa mempunyai mata hitam tetapi bayi mereka mempunyai warna mata biru. Bukan begitu. Tetapi ada caranya untuk menjadikan mata bayi bersinar dan kelihatan cantik.

Ingin tahu rahsianya?
Rahsianya adalah pada susu ibu! Bayi yang menyusu susu ibu akan mempunyai sepasang mata yang bersinar cantik.

Ia disebabkan kehadiran DHA di dalam susu ibu tersebut. Dan bagi mendapatkan DHA mencukupi di dalam susu ibu, ibu tersebut hendaklah mengambil Omega 3 secukupnya.



Satu sumber menyatakan bahawa ibu yang mengambil minyak ikan yang mengandungi DHA dan EPA sebagai makanan tambahan semasa menyusukan bayi mereka didapati bahawa bayi tersebut mempunyai penglihatan yang lebih tajam semasa berusia 4 bulan. Bayi tersebut juga didapati mempunyai kandungan asid lemak Omega 3 yang lebih tinggi berbanding ibu yang tidak mengambil minyak ikan semasa menyusukan bayi.

Bukan itu sahaja, kajian sama menunjukkan bahawa ibu yang mengambil minyak ikan semenjak kehamilan berusia 18 minggu mempunyai bayi dengan perkembangan IQ yang sangat baik.


Omega Guard daripada Shaklee membekalkan DHA dan EPA dengan konsentrasi yang paling sesuai untuk keperluan badan. Dapatkan Omega Guard hari ini sekiranya anda hamil dan inginkan anak yang cerdas dengan mata yang cantik!



Hubungi
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Berapa ramai daripada kita, golongan ibu yang suka melihat gambar bayi yang comel dan berangan agar bayi terkenan seperti gambar bayi terse...

2 comments: