Produk Penjagaan Kulit Muka Yang Berkesan Dan Selamat

10:33 pm Emalin Mohd 0 Comments

Ramai yang bertanya apakah produk penjagaan kulit muka yang bersesuaian untuk mereka setelah membaca Cara Penjagaan Kulit Muka Yang Betul.



Kulit adalah organ kita yang terbesar dan pastinya kita inginkan produk yang berkesan dan pada masa yang sama SELAMAT. Pasti kita tidak mahu kulit muka licin seminggu dua namun selepas itu menjadi sensitif dan terbakar dek penggunaan yang terlarang dalam produk penjagaan tersebut.

Anda nak tak kesan ini selepas menggunakan pencuci muka?

1. Setelah dibilas, kulit rasa lebih licin, bersih dan gebu serta pastinya tidak berasa ketat atau tegang. Kulit muka yang terasa ketat dan tegang setelah dibias menandakan produk tersebut tidak bersesuaian dengan kulit wajah kita. Ia menghilangkan terlalu banyak pelembap semulajadi pada kulit.

2. Pencuci muka yang mengandungi SEAWEED atau rumpai laut. Nak tau tak fungsi seaweed ini? Ia mampu mengeluarkan kotoran dari kulit dan pada masa yang sama menegangkan kulit.

3. Pencuci muka yang mengandungi ALGA HIJAU. Alga hijau berfungsi untuk mengeluarkan toksin dan melembapkan kulit.

4. Orang Malaysia suka pada kulit putih kan? Pencuci muka ini tidak mengandungi hidrokuinin tetapi mengandungi STRAWBERI BEGONIA yang khasiatnya mencerahkan kulit secara semulajadi. 

Pencuci muka apa yang dimaksudkan itu?

Pencuci muka tersebut ada terdapat di dalam rangkaian Nutriwhite yang dikeluarkan Shaklee. Shaklee bukan sahaja ada vitamind dan supplement malah produk penjagaan kulit juga. Yang membezakannya dengan yang lain? Ia berkesan, selamat dan juga halal.


Apa kata mereka yang telah menggunakan set ini?


Muka rasa bersih.


Muka rasa bersih, lembut dan bersinar.

Penggunaan secara berterusan menghilangkan white head sehingga tidak perlu pergi ke spa untuk membuat facial muka.






Nutriwhite tidak mengandungi paraben dan kesannya setaraf dengan satu jenama produk antarabangsa yang sangat popular. Produk apakah itu?

Untuk tempahan / pertanyaan, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978









Ramai yang bertanya apakah produk penjagaan kulit muka yang bersesuaian untuk mereka setelah membaca Cara Penjagaan Kulit Muka Yang Betul ....

0 comments: