Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

4:56 pm Emalin Mohd 6 Comments

Antara otai blogger yang sering saya baca entry ialah Saudara Hasrul Hassan. Melalui catatan blog beliau, saya ketahui beliau juga bersekolah di Sekolah Menengah yang sama di Perak.

TENTANG EMALINMOHD.BLOGSPOT.MY

Asal-usulnya blog ini dihasilkan ialah untuk mencatat nota, ilmu dan pengalaman yang ada agar tidak hilang. Senang nak dibuka, "dicapai" dan dibaca semula apabila diperlukan.

Dan dengan blog ini juga ingin menambah pendapatan dengan jualan secara online menjual produk Vitamin dan Supplement Shaklee. 

Sebenarnya, ada banyak masalah kesihatan yang boleh diatasi sekiranya kita mengetahui kelebihan vitamin dan mineral tertentu. Sebagai contoh, sekiranya mengalami sakit senggugut semasa datang bulan, daripada mengambil pil penahan sakit yang pastinya ada kesan sampingan lebih baik mengambil supplement tertentu yang mempunyai fungsi sama. Sama juga apabila kulit muka mengalami masalah jerawat. Setelah berpuluh-puluh jenis pencuci muka digunakan tetapi tiada kesan ada baiknya bertukar dengan vitamin. Rawatan dari dalam.

Selain itu, blog ini juga ingin berkongsi cerita dan pengalaman kehidupan seharian sebagai ibu bekerjaya yang pastinya ada banyak cabaran.

Dan saya, Emalin Mohd adalah seorang ibu bekerjaya yang juga mempunyai pekerjaan tetap di sektor awam serta seorang Shaklee Independent Distributor. 

Sesiapa yang ingin berkecimpung untuk mendapatkan income tambahan sebagai Shaklee Independent Distributor tanpa mengabaikan tugasan di pejabat mahupun tanggungjawab sebagai seorang isteri, ibu dan anak boleh SMS atau whatsapp saya di 0192500978.


Antara otai blogger yang sering saya baca entry ialah Saudara Hasrul Hassan. Melalui catatan blog beliau, saya ketahui beliau juga bersekol...

6 comments:

  1. singgah balik dari segmen yang sama :) terima kasih ye.

    ReplyDelete
  2. wah satu sekolah dengan otai Hasrul rupanya, selamat berblogging!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia senior...:)
      Blogging pun dia senior juga..hihi

      Delete
  3. Selamat berjaya. Salam ukhwah..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana sudi join segmen kecil saya ye.

    ReplyDelete