Air Dari Penapis Air Mampu Milik Termasuk Pelajar Atasi Masalah Sembelit

11:59 pm Emalin Mohd 0 Comments

Apabila dapat whatsapp begini, memang menceriakan hari. Mana taknya, niat asal penapis air itu bagi memudahkan untuk minum air terus dari paip rupanya membantu masalah sembelit.

Setaraf dengan air mineral berjenama mahal. Tambahan lagi sebagai pelajar, duit banyak nak guna untuk beli barang lain. Dengan water pitcher mampu milik ini satu filter boleh menapi sehingga 80 gelen air. 80 gelen air bersamaan 303 liter air. Tak ke banyak tu?


Apa lagi keistimewaan water pitcher ini?

1. Sangat mudah.

Ringan, mudah nak pasang,  jimat masa dan mudah digunakan. Tak perlu sambung pada air paip dan tidak memerlukan ruang yang besar.

2. Sesuai untuk yang mendiami rumah sewa dan yang tinggal di asrama.
Boleh dibawa ke mana-mana hatta pergi bercuti sekalipun.




3. Sangat flexible 
Ianya sangat ringan dan mudah dibawa. Bawa dalam hand luggage pun boleh.

4.  Harga mampu milik dan kualiti pun setanding dengan penapis air mahal. Ia diiktiraf diperingkat antarabangsa sebagai mampu menapis air paip dari bahan-bahan berbahaya termasuk logam berat. Bau dan rasa dia pun sangat sedap.

5. Filternya dari tempurung kelapa jadi ianya semulajadi.

6. Bayar sekali sahaja dan tidak perlu terikat bertahun hanya untuk memiliki penapis air. Harganya mampu milik tidak mencecah setengah ribu RM.

Cara menggunakannya?
Hanya tuang air paip ke dalam jag ni untuk ditapis dan minum. Ambil masa lebih kurang 3-5 minit. 



Tiada penyelenggaraan pada filter. Tidak perlu dicuci dan sebagainya. Cukup 303 iter air ditapis (ada penanda di atas penutup, tukar sahaja fiter tersebut. 

Kualiti air yang jernih dan rasanya yang sedap, setanding dengan penapis air yang harganya jauh lebih mahal. Malah ia mampu menapis air yang berwarna karat menjadi jernih.

Untuk pertanyaan / tempahan, hubungi:
Pn Emalin Mohd 0192500978 (Whatsapp / SMS)

Apabila dapat whatsapp begini, memang menceriakan hari. Mana taknya, niat asal penapis air itu bagi memudahkan untuk minum air terus dari p...

0 comments: