Cara Hilangkan Parut Chicken Pox Dengan Cepat

10:39 pm Emalin Mohd 0 Comments

Ooo TIDAK!!!!

Lagi beberapa minggu akan menyambut Syawal tapi kena chicken pox pula sekarang ni?

parut


Bagaimana nak hilangkan parut chicken pox ni dengan cepat?
Nanti kalau tak hilang parut, malulah nak jalan raya...

Jap, apa kata Kak Nur Hidayah dalam video ni? Dia berjaya hilangkan parut chicken pox yang berlubang-lubang tu dalam tempoh sebulan sahaja?

Apa yang Kak Nur Hidayah lakukan?


Kalau dilihat dalam gambar yang ditunjukkan dalam video Kak Nur Hidayah ni, memang jelas sangat parut chicken pox yang beliau alami. 

Kesan yang sangat teruk dan kulit jadi berparut dan bercapuk-capuk. Tambahan pula, apabila rasa gatal akibat chicken pox tu menyebabkan tangan tak tahan-tahan mengorek bekas chicken pox sehingga berlubang.

Bertambah teruk lah kan?

Nak bagi kesan bertambah cepat, Kak Nur Hidayah dalam video ini cuba set Shaklee yang terdiri daripada:


❤️ Vitamin C untuk mencerahkan kulit akibat parut yang tinggal

❤️ Vitamin B Complex berfungsi untuk menghasilkan tenaga bagi sel baru dihasilkan. Nutrien yang terdapat dalam makanan lain juga dapat dicernakan untuk mendapatkan khasiat yang diperlukan. Kekurangan vitamin B Complex boleh menjadi punca kepada kurang penyerappan nutrisi makanan.

❤️ Vitamin E yang sangat popular sebagai vitamin yang boleh menghilangkan kesan parut dengan cepat serta boleh juga dijadikan masker bagi kesan hasil berganda

❤️ ESP sebagai sumber protein untuk membina semula dan menggantikan sel kulit yang rosak. Kulit manusia akan berganti setiap 30 hari dan semakin berusia kadar menggantikan kulit semakin perlahan. Jadi, amat perlu badan dibekalkan dengan sumber protein yang mencukupi.

❤️ GLA Complex pula adalah asid lemak Omega-6 yang berfungsi untuk mengurangkan radang yang berlaku akibat chicken pox yang berlaku.

Selain daripada Kak Nur Hidayah, ada seorang lagi yang sudi bercerita pengalaman beliau mengatasi masalah parut akibat chicken pox ni. Ini pun testimoni beliau juga. Siap dengan gambar lagi.

Anda mengalami masalah yang sama? Bertindak sekarang!


Hubungi Pn Emalin Mohd (CALL /WHATSAPP): +6019-2500978.

Ooo TIDAK!!!! Lagi beberapa minggu akan menyambut Syawal tapi kena chicken pox pula sekarang ni? Bagaimana nak hilangkan parut ...

0 comments: