Susah Hamil Anak Kedua Dan Berjaya Dengan Suplemen Terbaik

2/25/2017 emalin mohd 0 Comments

Anak pertama mudah sahaja hamil. Bunting kelamin katanya tapi susah betul hamil anak kedua.


Ada cara ke untuk atasi masalah susah hamil anak kedua?

Eh ada!

Dan pasangan suami isteri ini menemui caranya dengan suplemen terbaik selepas 10 tahun mengalami masalah susah hamil anak kedua.

Apa yang pasangan suami isteri ini lakukan?

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
10 Tahun Penantian, Kini Isteri Hamil Semula..

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.


Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Untuk tempahan dan pertanyaan:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Anak pertama mudah sahaja hamil. Bunting kelamin katanya tapi susah betul hamil anak kedua. Ada cara ke untuk atasi masalah susah hamil...

0 comments: