Supplement Untuk Banyakkan Susu Ibu Agar Bayi Kenyang Lebih Lama

9:41 pm Emalin Mohd 0 Comments

Bayi tidak puas menyusu, tidur tidak lena, tidur sekejap sahaja dan bayi asyik 'mengempeng'. Adakah itu yang anda alami sekarang? 


Seorang ibu berpantang yang mengalami masalah kekurangan susu ibu. Jangan dibiarkan lama-lama kerana ia boleh memberikan tekanan kepada diri sendiri dan seterusnya mengganggu pengeluaran susu ibu. Dapatkan bantuan secepat mungkin. Supplement sememangnya boleh membanyakkan susu badan agar bayi kenyang lebih lama. Apabila bayi kenyang lebih lama, tidur bayi pun lebih lena dan akhirnya ibu pun kurang stress semasa berpantang.



Percaya atau tidak, Pn Nurul seperti di dalam perbualan di atas memaklumkan akhirnya adik beliau dapat berpantang dengan lebih selesa setelah mengamalkan ESP atau Energize Soy Protein. Dan perubahan itu dapat dilihat seawal sehari setelah memulakan pengambilan ESP.

Bukan sahaja ESP membanyakkan susu badan malah ia juga membantu menjadikan susu badan menjadi lebih pekat. Ini lagi salah satu faktor agar bayi kenyang lebih lama.




Namun perlu diingatkan bahawa "supply vs demand" perlu ada dan menjadi mantra utama untuk membanyakkan susu badan.

ESP pula adalah sebagai supplement terbaik untuk membanyakkan susu badan setelah "supply vs demand" dipenuhi. ESP dihasilkan daripada soya yang bermutu tinggi mengandungi kesemua asid amino yang diperlukan oleh badan. Ia juga membantu untuk rasa kenyang lebih lama kerana Indeks Glisemik yang rendah.


Lagi ibu yang berjaya dalam membanyakkan susu ibu. Malah ibu ini mengambil set lengkap penyusuan agar badan lebih cergas dan kulit muka bertambah cantik.



Hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978 untuk mendapatkan 
ESP atau Set Penyusuan Susu Ibu.



Bayi tidak puas menyusu, tidur tidak lena, tidur sekejap sahaja dan bayi asyik 'mengempeng'. Adakah itu yang anda alami sekarang?  ...

0 comments: