Hilangkan Sembelit Semasa Hamil Dengan Cepat

5:55 pm Emalin Mohd 2 Comments

Sembelit semasa hamil sangat biasa berlaku dengan anggaran sehingga 40% ibu hamil mengalami masalah sembelit. 



Ia disebabkan oleh perubahan hormon semasa hamil yang memperlahankan pergerakan makanan melalui salur penghadaman. Selain itu, tekanan oleh rahim yang semakin membesar ke atas rektum juga boleh mengakibatkan sembelit. Zat Besi atau Iron juga boleh menyebabkan sembelit terjadi pada ibu hamil.
Walaupun ia perkara yang biasa terjadi, namun jika dibiarkan ia boleh melarat dan menjadi kepada punca buasir. Ibu hamil tersebut juga akan rasa tidak selesa kerana sudah berhari-hari tidak membuang air besar. Adakalanya terpaksa meneran kerana ingin membuang air besar namun tidak berjaya juga. Kalau tidak hamil tidak mengapa. Ini sedang hamil. Risau pula teran punya teran, bayi pula yang keluar. Tidak ke haru biru jadinya.
Jadi, ada yang mengambil langkah mudah dengan mengambil ubat julap. Namun sekali lagi tidak semua ubat julap sesuai untuk ibu hamil.
Namun ada ubat julap yang sangat sesuai untuk ibu hamil dan boleh diamalkan sepanjang kehamilan tanpa mengalami kesan sampingan. Ingin tahu nama ubat tersebut?
Ostematrix!

Ostematrix sebenarnya bukanlah ubat julap yang terdapat di farmasi atau kedai ubat biasa. Ianya adalah vitamin KALSIUM. Namun istimewanya pil kalsium ini ia diperkaya dengan Magnesium. Magnesium inilah bertindak sebagai ubat julap untuk mengatasi masalah sembelit semasa hamil. Magnesium akan membantu pergerakan usus agar mudah untuk ibu hamil membuang air besar setiap hari.
Bukan itu sahaja, Ostematrix ini juga membantu mengatasi masalah sakit gigi namun gigi tidak berlubang, kejang kaki dan juga lenguh badan. Tiga masalah ini juga antara yang selalu dihadapi oleh ibu hamil.


Ibu di dalam video ini juga berjaya mengatasi masalah sembelit semasa hamil. Ikuti kisah beliau.



Jangan biarkan sembelit semasa hamil menghantui anda sehingga anda tidak dapat menikmati tempoh kehamilan ini. 

Dapatkan Ostematrix hari ini dan hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978.


Sembelit semasa hamil sangat biasa berlaku dengan anggaran sehingga 40% ibu hamil mengalami masalah sembelit.  Ia disebabkan oleh per...

2 comments: