Bloglist Ramadhan 1437H oleh Hasrul Hassan

1:25 pm Emalin Mohd 2 Comments

Ramadhan Kareem.

Hari ini kita sudah berpuasa selama 9 hari. 9 Ramadhan 1437H. Dan baru terbaca tentang peluang yang diberikan oleh blogger terkenal iaitu Hasrul Hassan untuk masuk dalam bloglist sempena Ramadhan 1437H.





Tuan Hasrul Hassan nyatakan untuk 50 blogger terawal dan kira punya kira tidak sampai lagi 50 blogger yang submit URL jadi diharapkan dengan entry ini Tuan Hasrul Hassan sudi masukkan blog emalin mohd ke dalam senarai bloglist beliau.

Bagi blogger lain yang belum follow Tuan Hasrul Hassan, rugi jika tidak berbuat begitu. Blog beliau banyak bercerita tentang selok belok blog dan segala tips berkaitan blog. Sememangnya beliau seorang yang walk the talk. Masakan tidak, ada harinya blog beliau mencapai sehingga 65,000 page view.

Satu angka yang boleh membuatkan blogger newbies seperti saya akan ternganga mulut. Beratus ribu kali ganda page view dari blog sendiri. Kerdilnya rasa.

Untuk yang buat iklan di blog beliau. Boleh bayangkan peratusan yang bakal pelanggan akan view dan bakal menjadi pelanggan kita. Pastinya berbaloi.

Sebagai seorang yang lama dalam bidang blogging ini banyak nasihat dan cara penulisan beliau yang kita boleh pelajari agar blog kita mungkin di masa akan datang juga mendapat page view seperti beliau. Usaha kan tangga kejayaan.

Walaupun lambat submit URL ini, diharapkan ada peluang untuk masuk dalam senarai bloglist Tuan Hasrul Hassan atau ringkasan nama beliau HH.

Salam hormat...

Ramadhan Kareem. Hari ini kita sudah berpuasa selama 9 hari. 9 Ramadhan 1437H. Dan baru terbaca tentang peluang yang diberikan oleh blo...

2 comments:

  1. ema pun belum buat entri lagi ni...apapun good luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masa lagi ema..rasanya lah...apa-apa pun kita try dulu

      Delete