Siapa Pengguna Produk Shaklee ini?

12:14 am emalin mohd 4 Comments

Perasan tak produk Shaklee tidak melantik mana-mana selebriti menjadi duta produk?

Dah tu siapa lelaki ini?

Beliau ialah CEO Shaklee Corporation, Roger Barnett. Dan beliau jadi CEO ini pun sebab jatuh cinta dengan produk Shaklee ini.

Walk the talk! Shaklee for life..


Dan ini adalah antara pengguna produk Shaklee. Mereka inilah yang telah menggunakan produk Shaklee dan amat menggemarinya sehingga mempromosikan kepada orang lain samaada melalui perbualan seharian atau blog. ( Macam yang saya buat ni)


Wah ramainya!!

Ada banyak produk pulak tu..

Ada untuk melengkapkan nutrisi
Ada untuk menguruskan berat badan
Ada untuk penjagaan kulit
Ada untuk penjagaan rambut
Dan ada juga untuk penjagaan rumah

Dan ya juga..Shaklee telah berumur 100 tahun.

Tanpa produk berkualiti dan pengurusan syarikat yang baik, pastinya tidak bertahan hingga ke hari ini.

Anda bila lagi?

Hubungi Pn Emalin (SMS / Whatsapp) 0192500978













Perasan tak produk Shaklee tidak melantik mana-mana selebriti menjadi duta produk? Dah tu siapa lelaki ini? Beliau ialah CEO Shaklee Corpora...

4 comments:

  1. Produk shaklee terbaik...

    ReplyDelete
  2. kat rumah dkna macam2 jenis ada.. hehehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali cuba terus jatuh cinta kan?

      Delete