Vivix Vs Vimax: Yang Mana Lebih Baik?

Semasa bersembang di laman sosial tentang keistimewaan Vivix, tiba-tiba ada rakan mencelah. Vivix dengan Vimax sama ke fungsi? Bunyi sudah hampir sama.

Saya terdiam sebentar sebab tidak tahu Vimax itu apa. Terus bertanya pada Uncle Google. Oh, rupanya produk untuk lelaki.

Vimax untuk lelaki namun Vivix sesuai untuk lelaki dan wanita.

Apa ada pada Vivix yang menyebabkan harganya antara yang mahal antara produk Shaklee di Malaysia?

Vivix merupakan produk premium Shaklee. Ia mengandungi resveratrol. Dan resveratrol digunakan sebagai teraputik untuk beberapa penyakit kronik.


Ia merupakan produk anti penuaan dan dapat melindungi kulit daripada muka akibat sinaran UV. Jadi, jika ingin cantik dan awet muda amalkan Vivix.


Hanya satu sudu teh sehari!

Selain itu, Vivix juga membantu dalam rawatan penyakit kronik kerana ia memperbaiki DNA. Ia memberikan tenaga kepada sel sekaligus memastikan sistem badan berfungsi dengan baik dan berkesan.

Ada pesakit yang mengidap kanser tahap awal mendapati kesihatannya bertambah baik dengan Vivix. Ini disebabkan resveratrol di dalam Vivix dapat merencatkan sel kanser daripada menjadi lebih serius.

Vivix juga pernah berjaya menyelamatkan kaki pesakit yang mempunyai kandungan gula dalam darah yang tinggi yang hampir dipotong akibat luka yang sukar sembuh.

Vivix juga bagus untuk sendi dan elok diambil bersama Ostematrik untuk yang selalu mengalami sakit tulang belakang seperti slip disc. 

Vivix juga digunakan oleh penghisap rokok untuk berhenti merokok. 

Ini antara pengalaman pelanggan yang telah mencuba Vivix.







Jadi, Vivix vs Vimax yang mana lebih baik?




Tempah Vivix sekarang. Hubungi,
Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
http://emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978

10 comments:

  1. Wahhh bagus la ada produk macam ni ha..emm sejujurnya..saya pun Baru tahu vivix tu apa..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe. Better late than never ..hihi

      Delete
  2. Bagus sangat Vivix ni berbaloi sangat kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Memang bagus sangat. Dah cuba?

      Delete
  3. ohh patutlah vivix ni popular :)

    ReplyDelete
  4. vimax ada tujuan khusus yang hanya lelaki berkenaan sahaja tahu

    p/s :Tambahkan ilmu untuk minda dengan membaca blog [Buku Online]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah pasal. Terkedu kejap bila Kawan tanya sama tak fungsi ..hihi

      Delete