Pencuci Muka Lelaki Yang Terbaik

9:48 pm Emalin Mohd 0 Comments

Pencuci muka bukan sahaja untuk golongan wanita. Malahan golongan lelaki juga memerlukan pencuci muka. Tambahan pula jika ada masalah jerawat dan blackhead. Bukan wanita sahaja mempunyai masalah kulit. Lelaki juga sama. 


Dan sekarang ada banyak produk penjagaan kulit khas untuk lelaki seperti L'oreal Men Expert dan Nivea Men Mud. Produk yang dikatakan khas untuk lelaki. Tambahan lagi, seperti iklan Garnier Men yang menggunakan pelakon Fahrin Ahmad sebagai model. Pasti kaum lelaki yang inginkan kulit bersih cemburu untuk mendapatkan kulit seperti Fahrin Ahmad bukan?



Tetapi bagaimana untuk mengetahui produk tersebut sesuai untuk golongan lelaki? Adakah produk penjagaan kulit yang tiada set khas membezakan lelaki dan wanita juga sesuai untuk golongan lelaki?

Antara tips utama memilih pencuci muka ialah dengan memastikan bahan yang digunakan selamat dan tidak mengandungi bahan berbahaya seperti SLS dan paraben. Lebih baik lagi jika produk tersebut menggunakan bahan semulajadi.

Selain itu, pencuci muka tersebut pasti sesuai untuk golongan lelaki jika selepas menggunakannya kulit wajah tidak terasa terik seperti ditarik.

Tiada istilah "face resistant" setelah menggunakan produk yang sama sekian lama. Ia bermaksud jika jenama Nutriwhite Shaklee adalah pilihan anda dan sesuai digunakan, tidak bermaksud setelah 5 tahun menggunakannya anda perlu bertukar ke jenama lain atas alasan produk tersebut tidak lagi meninggalkan kesan yang sama ke atas kulit wajah disebabkan pemakaian yang lama. Ini bermaksud produk tersebutlah yang sesuai untuk kulit anda.

Nutriwhite adalah pencuci muka lelaki yang terbaik dengan ramuan semulajadi yang berkesan untuk kulit wajah. Untuk kesan yang lebih baik lagi untuk wajah, set asas penjagaan Nutriwhite boleh diamalkan terdiri daripada:

1) Gentle Deep Foaming Cleanser - pencuci muka yang wajib dimiliki oleh semua golongan lelaki. Satu tiub ini boleh tahan sehingga setengah tahun dan amat berbaloi dengan harganya. Hanya picit sedikit sahaja dan sudah mencukupi untuk mencuci kulit.

2) Soothing Radiance Whitening Softener - Setelah mencuci muka dengan cleanser tadi, sapukan pada wajah dengan softener untuk menyegarkan kulit. Bagi lelaki yang tidak punyai masa untuk membelek muka di depan cermin, cukup sekadar meletakkan softener ini pada tapak tangan dan sapukan pada kulit wajah. Pasti rasa segar. Namun jika ada masa, boleh tuangkan sedikit di atas tisu segi empat dan sapu lembut pada kulit wajah. Pasti akan tertanggal kesan kotoran pada tisu tadi. Tidak percaya? Cubalah.

3) Ultimate Protection Whitening Lotion - Ia akan melindungi kulit kerana mengandungi perlindungan dari cahaya matahari. Ia juga mengelakkan kulit wajah kelihatan kusam dan jeragat daripada muncul di wajah. Jangan risau untuk menyapu lotion ini di muka kerana ia amat lembut pada kulit wajah dan kulit wajah tidak akan bertukar seperti warna kelabu jika kulit wajah anda berwarna gelap. 


Hubungi 
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp ) 0192500978 
untuk mendapatkan harga istimewa hari ini.


Pencuci muka bukan sahaja untuk golongan wanita. Malahan golongan lelaki juga memerlukan pencuci muka. Tambahan pula jika ada masalah jeraw...

0 comments: