Ubat Gastrik Berkesan Terutama Bagi Yang Tidak Boleh Minum Langsung

5:49 pm Emalin Mohd 0 Comments

Ini kisah yang dialami sendiri oleh makcik saya yang mengalami keracunan makanan dan membawa kepada gastrik.


Apabila makcik sudah mengalami muntah dan cirit birit dan dibawa ke klinik doktor mengesahkan bahawa makcik mengalami keracunan makanan. Tetapi waktu itu belum lagi mengalami gastrik. Hanya keracunan makanan.

Namun ketika itu sebarang makanan dan minuman langsung tidak dapat masuk ke dalam mulut. Makan atau minum apa sahaja hatta air kosong akan dimuntahkan kembali.

Akibat perut kosong, gastrik menyerang pula. Gabungan gastrik dan keracunan makanan menjadikan makcik tidak bermaya sekali dan perlu kembali berjumpa doktor.

Dan doktor mengesahkan bahawa makcik ada gastrik dan ketika itu doktor kata angin memang banyak sangat sehingga rasa mencucuk rasanya.

Doktor terus memberikan injection dan bukan lagi ubat minum kerana keadaan makcik yang muntah apabila masuk sebarang makanan dan minuman.

Waktu itu juga baru teringat ESP boleh mengalas perut yang kosong. Balik sahaja dari klinik tersebut, terus bancuhkan makcik air ESP. 

Selain ESP bancuhkan juga Performance Drink sebab adik dah pesan untuk berikan minuman isotonik. Tetapi minuman isotonik di pasaran mengandungi karbonat dan gas serta kandungan gula yang tinggi. Performance Drink lebih baik dalam fikiran saya kerana ia tiada gas, kurang gula tetapi mengandungi elektrolit yang diperlukan oleh badan. Malah rasanya sedap seakan air oren.

Waktu itu hari pun sudah lewat malam dan makcik pun cuba untuk tidur akibat kepenatan. Dengan saya sekalilah tidur.

Esoknya, makcik kata sakit perut sudah hilang dan gastrik sudah tiada. Mungkin gabungan ubat juga kan? Tetapi yang pasti bukan sebab ubat ialah makcik kata rasa kenyang dengan minum ESP tersebut. Jadi pagi itu bancuh lagi ESP untuk makcik. ESP tersebut memberikan tenaga kepada beliau akibat tidak lalu makan. Namun, makcik dah boleh minum air kosong dan tidak lagi muntah.

Rupa-rupanya, ia terjadi bukan kepada makcik saya sahaja. Malahan ramai lagi berkata perkara yang sama iaitu ESP boleh membantu menghilangkan GASTRIK.





Satu canister ini tahan untuk sebulan dan berharga RM150.00. Berbaloi atau tidak? Bagi saya sangat berbaloi kerana melihat kesakitan yang dialami mereka yang mengalmi gastrik sangat kuat juga kesannya. Tidak boleh tidur, tidak boleh makan, tidak boleh minum dan pada masa yang sama SAKIT.

Anda boleh beli sendiri ESP tersebut dengan klik:

Atau hubungi Pn Emalin Mohd 
(SMS / Whatsapp) 0192500978

Ini kisah yang dialami sendiri oleh makcik saya yang mengalami keracunan makanan dan membawa kepada gastrik. Apabila makcik sudah menga...

0 comments: