Cara Banyakkan Susu Badan Semasa Dalam Pantang

10:17 pm Emalin Mohd 0 Comments

Ini antara khabar yang menggembirakan bukan sahaja pelanggan malah diri sendiri juga. Pn Nurfaezah adalah salah seorang pelanggan yang konsisten mengambil Ostematrix bermula daripada kehamilan kerana mengalami masalah simpul biawak atau kaki kejang. Dan Alhamdulillah pengambilan Ostematrix telah menyelesaikan masalah beliau.

Namun ada pula masalah lain yang timbul selepas kelahiran. Memandangkan ini adalah anak pertama beliau lumrah seorang ibu merasa stress dan penat untuk mengatur semula jadual kehidupan. Umum mengetahui stress antara punca susu ibu merudum.

Namun beliau tidak menunggu lama untuk mencari penyelesaian. Setelah 2 minggu bersalin, beliau terus mencari solusi masalah beliau. Dan beliau bersetuju untuk menambah ESP dan Alfalfa selain meneruskan pengambilan Ostematrix.
  • ESP ialah serbuk soya yang tiada kolestrol dan mampu melengkapkan keperluan asid amino badan. Ia juga amat terkenal di kalangan ibu-ibu kerana amat membantu dalam  meningkatkan pengeluaran susu ibu di samping menjadi sumber tenaga.

  • Alfalfa adalah herba moden yang dikenali sebagai penggalak susu badan yang kuat. Ia juga berfungsi membantu mengeluarkan angin di dalam badan sekaligus menjadikan badan terasa ringan serta berfungsi seperti "kacip Fatimah".

  • Dan meneruskan pengambilan Ostematrix. Ostematrix adalah kalsium yang digabungkan dengan Vitamin D bagi meningkatkan kadar penyerapan kalsium. Ia membantu mengurangkan lenguh badan, mengatasi masalah sembelit dan untuk mendapatkan tidur yang lebih lena. Rahsianya ialah dengan campuran magnesium di dalam kalsium ini.

cara banyakkan susu badan

Dan ini hasilnya setelah mengamalkan pengambilan set trio ini. Sebelum pengambilan tersebut, hanya 2 auns susu sahaja yang dapat dipam untuk sehari. Bukan sekali pam ya. Sepanjang hari sebelum pengambilan ESP, Alfalfa dan Ostematrix beliau hanya berjaya mengepam sekali sahaja dengan 2 auns.

Namun setelah pengambilan ESP, Alfalfa dan Ostematrix penghasilan susu ibu kelihatan amat ketara. Daripada 2 auns sekali sehari kepada 5 auns dan 3 kali sehari mengepam susu. Maknanya sehari beliau dapat mengumpul 15 auns susu ibu. 

Pastinya dengan penghasilan susu ibu yang banyak ini dapat menghilangkan stress beliau dan semoga beliau berjaya menyusukan bayi beliau sehingga berumur 2 tahun.

Bagi yang ingin mendapatkan konsultansi penyusuan susu ibu dan produk Shaklee bersesuaian, hubungi:

Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978


Ini antara khabar yang menggembirakan bukan sahaja pelanggan malah diri sendiri juga. Pn Nurfaezah adalah salah seorang pelanggan yang kons...

0 comments: