Set Tulang Dan Sendi Agar Bertambah Sihat Dan Kuat

5:00 pm Emalin Mohd 4 Comments

Sudah beberapa kali mendapat pertanyaan untuk AJHT. Betapa AJHT ini memberikan kesan kepada ibunya. Sangat membantu ibunya untuk mengurangkan sakit sendi dan memudahkan beribadat.

Namun sayang sekali AJHT masih tiada dalam stok. Namun itu bukan bermakna pencarian untuk ubat sakit sendi dan lutut berakhir.


Sebenarnya ada beberapa vitamin dan supplement lain yang boleh menggantikan AJHT ini. Antaranya ialah Ostematrix, Omega Guard dan Collagen Powder.

hilangkan sakit sendi dan lutut

Di dalam vitamin dan supplement ini tidak mengandungi steroid atau bahan berbahaya. Ianya daripada sumber semulajadi.

Di dalam Collagen Powder, ia mengandungi ekstrak kulit kerangan laut yang mengandungi glukosamina yang berfungsi sebagai pelincir bagi sendi. Ia juga mengandungi vitamin C, B2 dan B6 untuk membantu badan kita mengeluarkan kolagen secara semulajadi. Kolagen inilah berfungsi sebagai tisu penyambung antara sendi dan otot. Kekurangan kolagen juga boleh menyebabkan sendi menjadi sakit.

Ostematrix pula mengandungi kalsium terbaik yang mudah diserap di dalam badan bagi mengelakkan badan mengalami osteoporosis. Bagi wanita berumur 51 tahun ke atas 1,200mg kalsium diperlukan secara harian. 4 biji Ostematrix boleh membekalkan 1,000mg kalsium yang diperlukan.

Omega Guard pula berfungsi untuk mengurangkan radang atau inflammed yang menyebabkan kita berasa sakit pada kawasan tersebut.

Vitamin dan supplement ini juga amat sesuai bagi yang mengalami sakit lutut. Malah, ada yang mengalami kemalangan dan patah kaki juga menyatakan supplement ini membantu beliau cepat sembuh.

Hadiahkan set ini untuk ibubapa anda agar lebih mudah untuk mereka beribadat.

Tempahan / Pertanyaan, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Sudah beberapa kali mendapat pertanyaan untuk AJHT . Betapa AJHT ini memberikan kesan kepada ibunya. Sangat membantu ibunya untuk mengurang...

4 comments:

  1. mak ayah saya lebih berminat dengan minyak panas huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minyak panas untuk luaran yang ni boleh cadang untuk dalaman

      Delete
  2. Terbaik produk shaklee nie..

    ReplyDelete