Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Yang Jimat dan Berkesan

9:56 pm Emalin Mohd 2 Comments

Selain daripada vitamin dan supplement, Shaklee juga ada mengeluarkan produk penjagaan rumah seperti pencuci pinggan mangkuk dan juga pencuci pelbagai guna, Basic-H.

Kita lihat dulu video ini ya. Apa yang istimewa sangat pencuci pinggan mangkuk Shaklee yang dikenali sebagai Dish Wash ini? 


Hand Dish Wash ini amat lembut di tangan dan sedap dicium baunya. Tak ada bau tengik yang menandakan bahawa Dish Wash ini bukan dihasilkan dari bahan kimia berbahaya. Malahan, pencuci pinggan mangkuk Shaklee ini dihasilkan dari sumber semulajadi tumbuh-tumbuhan iaitu kelapa dan jagung.

Bagi yang mempunyai alahan pada pencuci biasa juga sesuai menggunakan pencuci ini. Ia tidak menyebabkan iritasi atau rengsa atau kegatalan pada kulit dan mata.

Hand Dish Wash ini juga menyokong pencinta alam kerana ia daripada bahan deogradable.

Dan yang paling penting sekali di zaman dengan ekonomi yang tidak menentu ini, ia amat menjimatkan. Penggunaannya bukan menggunakan sukatan sudu atau penutup botol tetapi beberapa titik sahaja sudah cukup untuk membersihkan satu sinki yang penuh pinggan mangkuk yang kotor. Ia tahan sehingga 2 bulan.


pencuci pinggan

Untuk pertanyaan dan konsultansi, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / WHATSAPP) +60192500978




Selain daripada vitamin dan supplement, Shaklee juga ada mengeluarkan produk penjagaan rumah seperti pencuci pinggan mangkuk dan juga pencu...

2 comments:

  1. Emmm macam menarik dan tertarik pulak dengan sabun ni..nak kena kongikan dengan isteri ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa..cuba jangan tak cuba..tahan 2 bulan tu..

      Delete