Tips Untuk Wanita Agar Kelihatan Cantik, Muda Dan Bijak

12:52 pm Emalin Mohd 2 Comments

Hari ini nak berkongsi tips ringkas untuk wanita agar kelihatan cantik, awet muda dan bijak. Mudah sahaja. Amalkan pemakanan Omega 3 selama 120 hari secara berterusan.

Kesannya lihat pada diri sendiri setelah 4 bulan berlalu. Jangan lupa simpan gambar hari pertama mengambil Omega Guard dan hari ke 120 pengambilan Omega Guard. 

Kulit akan lebih berseri kerana omega 3 membantu melancarkan peredaran darah, menambahkan ketebalan lapisan kulit dan seterusnya menjadikan kulit semakin licin.

Omega-3 juga membantu mengurangkan berat badan kerana ia mampu mengawal selera makan dengan menstabilkan kandungan gula dalam darah. Selain itu, ia akan membakar lemak menjadi tenaga. Jadi, tidak hairanlah dengan mengambil Omega-3 mencukupi dapat mengurangkan berat badan serta mengempiskan perut yang buncit.

Bukan itu sahaja, Omega 3 akan membantu untuk kekal aktif dan cerdas sepanjang hari. Bukankah sel-sel otak berhubung dengan EPA dan DHA yang terdapat di dalam minyak ikan?



Bagi Omega 3 keluaran Shaklee, ia dikenali sebagai Omega Guard dan setiap kapsul mengandungi 330mg Omega 3, 180mg EPA dan 120mg DHA.

Dan keperluan harian untuk EPA ialah dalah lingkungan 700 hingga 1,000mg sehari manakalan 200 ke 500 mg DHA. Dan sekiranya mengamalkan Omega Guard sebanyak 3 biji sehari ia sudah cukup melengkapkan keperluan harian.


Omega Guard juga tidak mengandungi bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum serta dijamin Halal.

Untuk tempahan / pertanyaan tentang 
Omega Guard, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Hari ini nak berkongsi tips ringkas untuk wanita agar kelihatan cantik, awet muda dan bijak. Mudah sahaja. Amalkan pemakanan Omega 3 selama...

2 comments:

  1. Mak saya pernah makan omega ni.. buat ubat sakit lutut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga bermanfaat hendaknya.

      Boleh juga mengamalkan AJHT, Collagen Powder untuk sakit lutu. Omega Guard ni untuk kurangkan inflammed yang berlaku pada lutut.

      Delete