Ubat Demam Dalam 10 Kebaikan Nutriferon

Gambar Semasa Menghantar Jemaah Umrah
 
Antara tempat yang seorang Muslim ingin pergi adalah Mekah dan Madinah. Saya belum berkesempatan lagi untuk pergi tapi dah ditakdirkan untuk menguruskan program ke sana di tempat kerja saya...Doakan saya akan ke sana juga tidak lama lagi.

My colleague berkesempatan untuk pergi ke sana baru-baru ini tapi ditakdirkan sehari dua sebelum pergi Miss F ni dah kena demam & selsema. Nampak tak bermaya sampai MC. Kesian pulak kan. Kat sana tak tahu lagilah macam mana sebab cuaca dah berbeza. Jadi, cadangkanlah Nutriferon. Miss F setuju nak cuba pada masa yang sama memang makan Sustain Release Vit C. So bawakan untuk Miss F esok harinya iaitu hari nak pergi menunaikan umrah.

Bila balik tu tak dan saya nak tanya Miss F bagitau memang berkesan Nutriferon tu. Alhamdulillah, kalau sebelum ni memang lembik tapi minum Nutriferon ni badan bertenaga dan boleh pergi ke semua tempatlah dan jalankan ibadah yang wajib dan sunat. Tak adalah lepas makan ubat nak tidur je kan. Memang recommended especially untuk kita golongan mak-mak yang confirm tak boleh sakit gitu. Kalau sakit mau tongkang pecah rumah tu kan?
 
Ajaib ke Nutriferon ni? Bukan supplement ajaib tapi kandungannya sangat istimewa. Ada biji labu, biji plantago asiatica, honeysuckle Jepun & bunga safflower. Kandungan dalam Nutrifeon ni yang dapat meningkatkan imuniti badan kita dengan menyediakan askar tambahan untuk berperang dengan musuh dalam badan iaitu bakteria dan virus jahat. Kalau makan ubat, bakteria dan virus tu ditidurkan ja. Habis kesan ubat tu yang demam mendadak balik naik. Betul tak?
 
Memang amat sesuai 'standby' kat rumah. Jadi, bila kita ke anak kita demam boleh bagi Nutriferon ni ganti ubat demam biasa.

Nutriferon ni bukan setakat ubat demam je tapi ada banyak faedah lain yang boleh meningkatkan imuniti badan kita.
 
 
10 KEBAIKAN NUTRIFERON SHAKLEE:

 * Kukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
 
Kajian menunjukkan interferon mampu meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag
 
 
* Bantu lawan kanser dan tumor otak
 
Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.
 
 
* Bantu kurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi
 
Polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi dijalankan.
 
 
* Melindungi daripada Influenza & Selsema
 
Membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara, berkesan melindungi virus mikrob seperti selsema, alergi dan inflamasi dan influenza
 
 
* Mengurangkan stress dan Kelesuan
 
Rumusan nutriferon dapat mengurangkan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk

 
* Melambatkan kesan penuaan
 
Formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda
 
 
* Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C
 
Nutriferon shakleedapat mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain.
 
 
* Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik
 
Gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon.
 
 
* Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid
 
Ia mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka.
 
 
* Membantu dalam pemulihan penyakit;- - Lepromatus (kusta),
- Leishmaniasis (pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan
organisma yang dikenali sebagai protozoa)
- Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit).
 
 
Untuk pertanyaan dan tempahan:
Hubungi Pn Emalin di 0192500978 

No comments:

Post a Comment