Cara Penyelesaian Bagi Anak Yang Mudah Selsema Dan Batuk

7:40 am Emalin Mohd 0 Comments

ASAL MANDI KOLAM DATANG LAH SELSEMA BATUKNYA! 

Assalamualaikum..
Saya Mama kepada Alya Adriana.. berumur 30 tahun.. Saya mula mengenali produk Shaklee semasa berpantangkan anak sulung saya.. Alya. Masa itu,saya ambil suplemen menyusu. Alhamdulillah.. rezeki dariNya saya mampu menyusu sehingga 3 tahun lebih,mampu buat stok semasa bekerja.

set anak bijak

Semasa Alya berusia 7 bulan, pernah warded selama seminggu di Pusrawi atas masalah pneumonia.. dan batuk berkahak. Selepas dari itu, sampailah umurnya setahun lebih.. asal berendam dalam kolam mesti datang selsema, batuk pakej.. melarat seminggu. Lepastu OK balik.

Kejadian ini saya perasan, dan saya hubungi upline a.k.a mami Hadhatina untuk bertanyakan suplemen masalah kesihatan anak saya Alya ni. Mami cadangkan vitamin C, Omega Guard dan Mealshakes.

Memandangkan masa itu, Alya berumur bawah 2 tahun. Saya pecahkan Omega Guard dalam minuman koko dia. Campurkan sekali Mealshakes. Saya beri selang sehari.

Alhamdulillah.. selepas konsisten 2 bulan.. Saya perasan bila mandi kolam.. Alya dah takda selsema atau batuk. Fuhh.. selamat.. hihi!! Sejak dari itu, saya dan Alya mula jatuh cinta pada Omega Guard, Vitamin C dan Mealshakes. Imun sistem badan dia pun mantap.. dan jarang sangat sakit sehinggalah umur dia sekarang 6 tahun.

Hasil makan Omega Guard juga.. Alya petah berkata-kata, aktif sangat dan bijak. Selama saya konsisten dengan produk Shaklee, dah lama jugalah tak ambil ubat-ubatan ni.

Saya sangat mengesyorkan bagi anak yg hadapi masalah asma, batuk, selsema wajib sangat ambil suplemen ini.. sebab ianya sangat berkesan, selamat dan yg penting tahap kesihatan anak makin baik.
Terima kasih.

Untuk tempahan / pertanyaan, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

ASAL MANDI KOLAM DATANG LAH SELSEMA BATUKNYA!  Assalamualaikum.. Saya Mama kepada Alya Adriana.. berumur 30 tahun.. Saya mula mengena...

0 comments: