Cara Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri Untuk Mudah Hamil

1:49 pm Emalin Mohd 0 Comments

Mencari 2 garisan merah pada ujian kehamilan sememangnya amat mendebarkan. Apabila hanya satu garisan sahaja yang muncul, rasa kecewa. Memang kecewa. Walaupun hati berkata boleh cuba lagi. Masih muda lagi kerana belum menopause. Hakikatnya, apabila umur wanita sudah menjangkau 30an, tahap kesuburan semakin menurun. 



Walaupun kitaran haid wanita tersebut normal, datang period setiap bulan namun tidak menjanjikan telur yang dikeluarkan itu berada dalam keadaan optimum untuk disenyawakan.

Banyak faktor lain yang boleh menyebabkan telur tersebut tidka berada dalam keadaan optimum. Antaranya ialah berlaku kerosakan akibat radikal bebas atau berlaku mutasi pada DNA menyebabkan kebarangkalian untuk wanita hamil semakin berkurangan.



Walau bagaimanapun, bagi mengurangkan risiko kerosakan kepada telur tersebut dikatakan resveratrol boleh memainkan peranan melindungi sel tersebut daripada radikal bebas. Dan sememangnya resveratrol boleh bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi telur daripada kerosakan.

Di manakah kita boleh memperolehi resveratrol ini? Resveratrol boleh diperolehi daripada kulit anggur merah atau daripada buah beri. 

Vivix juga mengandungi resveratrol ini yang mana Vivix mengandungi 100mg Resveratrol dan 1200mg ekstrak kulit dan biji Muscadine Grape. Muscadine grape bukanlah anggur yang boleh diperolehi di pasaraya. Ia berasal dari kawasan dengan cuaca yang tidak menentu menyebabkan anggur ini terevolusi menjadi lebih besar, kuat dan mempunyai kulit yang lebih tebal dari angur biasa.



Untuk memastikan suami isteri berada dalam keadaan optimum, seharusnya Vivix ini diamalkan kedua-duanya.

Walaupun ada yang beranggapan Vivix mahal namun ia jauh lebih murah daripada rawatan kesuburan yang lain seperti IUI atau IVF yang mencecah ribuan ringgit.


Vivix juga membantu dalam membetulkan kitaran haid wanita yang tidak normal. Kitaran haid yang tidak normal menyukarkan lagi usaha untuk hamil. Ini disebabkan sukar bagi wanita tersebut menentukan hari subur beliau.


Untuk tempahan / konsultansi, hubungi:
Pn Emalin Mohd 0192500978 (SMS / Whatsapp)


Mencari 2 garisan merah pada ujian kehamilan sememangnya amat mendebarkan. Apabila hanya satu garisan sahaja yang muncul, rasa kecewa. Mema...

0 comments: