Perokok Tegar Berpuluh Tahun Berhenti Merokok Disebabkan Rasa Rokok Pahit

12:41 pm Emalin Mohd 0 Comments

Masa mula berkawan, si dia berjanji untuk berhenti merokok kalau setuju jadi makwe.

Dah setuju jadi makwe, berhenti merokok 2 hari mula balik sebab ketagih. Janji pula nanti dah bertunang baru berhenti merokok.

Apabila dah bertunang, apabila ditanya bila nak berhenti merokok dijawabnya selepas kahwin.

Sudah berkahwin, ditanya bila nak berhenti merokok dijawabnya selepas ada anak.

Tengok-tengok dah berpuluh tahun dah si dia yang tersayang merokok.

Sebagai isteri pasti nak sangat si suami berhenti merokok. Apa cara untuk membantu suami berhenti merokok?

Ini cara mudah!!


Tertanya bagaimana botol merah si Vivix namanya ini boleh menjadikan perokok tegar bencikan rasa rokok?

1. Perokok sukar untuk berhenti merokok kerana telah ketagihkan nikotin yang terdapat dalam rokok. Salah satu fungsi Vivix ialah mendetokskan badan sekaligus mendetokskan nikotin. Apabila nikotin tiada, rasa ingin merokok juga telah hilang akibat ketagihan nikotin telah tiada.

2. Perokok ini mempunyai satu  'feeling' / penghayatan apabila menghisap rokok. Apabila berhenti merokok, badan akan rasa tidak sihat atau rasa tidak selesa dan rokok seakan-akan  rmemanggil-manggil untuk menghisap rokok bagi mendapatkan semula 'feeling' tu. Dengan Vivix ia boleh menggantikan 'feeling' tersebut. Jadi apabila telah minum Vivix, perokok tidak akan rasa rokok itu memanggil-manggil.

3. Perokok yang berhenti merokok akan mengalami simptom seperti badan tidak sihat iaitu kesan 'withdrawal'. Ada yang batuk begitu teruk sekali. Ada yang sehingga demam seminggu apabila berhenti merokok. Namun dengan fungsi antioksidan di dalam Vivix ini ia mengurangkan simptom withdrawal berhenti merokok. 

Untuk kesan kesihatan yang lebih baik, Vivix boleh diambil bersama DTX Complex untuk mendetokskan organ hati agar berfungsi lebih baik lagi.

Siapa lagi yang telah berjaya berhenti merokok dengan Vivix?







Ramai bukan? Bayangkan berapa banyak yang keluarga anda boleh jimat jika suami berhenti merokok? Oh bukan berkenaan duit sahaja. Ia berkaitan dengan kesihatan suami juga dan orang yang berada di sekelilingnya. Pasti kita sebagai ahli keluarga tidak mahu mendapat kesan passive smoker bukan?

Bantu suami atau sesiapa sahaya yang anda sayangi untuk berhenti merokok yang akhirnya ia akan membantu tahap kesihatan keluarga anda juag.

Bukan itu sahaja manfaat yang akan dialami oleh perokok apabila mengamalkan Vivix. Ia mampu memberikan banyak kebaikan seperti awet muda, mensabilkan tekanan darah, mengurangkan gula dalam darah, mengatasi masalah gout, membantu pesakit kanser melawan penyakit kanser dan mengurangkan penyakit SLE yang dialami.



Jika anda berminat dengan Vivix, tempah sekarang sementara harga promosi masih ada.

Hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

Masa mula berkawan, si dia berjanji untuk berhenti merokok kalau setuju jadi makwe. Dah setuju jadi makwe, berhenti merokok 2 hari mul...

0 comments: