Cara Pulihkan Bisa Tumit Kaki Sehingga Naik Ke Pinggang Selepas Keguguran

7:00 am Emalin Mohd 2 Comments

Ingat tak kisah seorang wanita mengalami kesakitan apabila mencecah kaki ke lantai setelah bangun pagi? Yang ini pula kisah seorang wanita yang mengalami bisa tumit kaki setelah menjadi surirumah dan mengalami keguguran. Jika anda mengalami masalah yang sama, pastikan anda membaca kisah ini.



Jangan biarkan kerana ia boleh mengganggu emosi seorang ibu.

JANUARI 2016 (PUSINGAN BONUS)
TESTIMONI 057: SITI SHEIKH ABDULLAH
Bismillahirrahmanirrrahim

Salam buat semua.
Hai..! Saya Siti Noraini Sh Abdullah, ibu kepada 3 cahayamata hero2 ke semuanya. Inilah kisah saya..
Bisa tumit kaki asbab jatuh cintanya saya dengan Shaklee.!
Bisa tumit kaki..? Ye benar.. saya mengalami bisa tumit kaki selepas berhenti kerja pejabat & menjadi suri rumah sepenuh masa di ketika usia 30an.

Sebenarnye, memang satu kepuasan bila dapat menguruskan rumahtangga sendiri, mengasuh & melihat anak-anak sendiri membesar depan mata. Namun kerja-kerja rumah yang tak pernah habis-habis menyebabkan saya keletihan di penghujung hari.

Pada mulanya saya menyangka bisa tumit kaki saya mungkin disebabkan oleh kalah lantai jubin rumah yang sejuk. Oleh itu saya mengambil keputusan untuk memakai selipar getah sebagai alas kaki bagi menyelesaikan masalah dan mengimbangi sakit tumit kaki ni.. kemudian saya tambah dengan minum susu bagi memperkuat tulang yang pada hemat saya ia mungkin berkaitan tulang juga.. Sy tak pernah terlintas langsung untuk mengambil suplemen kerana saya cukup takut kesan buruk sembarangan suplemen.. Oleh itu saya cukup berhati-hati untuk memilih sebarang makanan tambahan!

Apabila saya mengalami keguguran dua kali berturut-turut pada tahun yang sama.. masalah bisa tumit kaki semakin mnjadi-jadi walaupun telah memakai alas kaki. Kesakitannya pula makin dirasai di sepanjang betis naik ke lutut dan terus ke pinggang. Kesannya saya jadi moody.. cepat nak marah kerana sakit & cepat letih. Lebih mengharukan lagi hubungan suami istri juga mnjadi dingin.

TAK BOLEH JADI..! Fikir saya, sesuatu mesti dilakukan demi keharmonian rumahtangga saya. Saya mula google berkaitan masalah saya & mencari jalan penyelesaian. Hasilnya.. menemukan saya dgn suplemen Shaklee pertama yang saya ambil iaitu ALFALFA & VITALEA melalui bekas rakan sekerja lama dari Tanjung Malim.


😘dari Tanjung Malim.

Saya memang sangat-sangat berpuas hati dgn suplemen ni.. tak habis pon sebotol saya makan.. bisa tumit kaki saya dapat diatasi. Mungkin kerana ALFALFA bersifat alkali berfungsi mendetoks toksin dalam badan, merawat dan memperbaiki dalaman saya akibat keguguran menjadikan saya hilang rasa bisa-bisa tapak kaki & tulang badan saya. VITALEA pula sangat-sangat membantu menambah tenaga kerana fungsinya telah melengkapkan keperluan nutrisi seharian saya.

Bestnye lagi.. setelah masalah-masalah saya diatasi.. tidak lama selepas itu saya kembali hamil. Malahan di sepanjang kehamilan saya.. walaupun bertambah berat badan, saya TIDAK LAGI MENGALAMI BISA2 TUMIT KAKI & LENGUH2 PINGGANG. Dan juga saya dapat tidur di malam hari dengan lenanya dengan tambahan suplemen OSTEMATRIX & ESP. Ternyata pilihan tepat suplemen mampu merubah warna kehidupan sehari-hari saya.

Syukur pada Allah atas kesihatan ini & anugerah yang tak terhingga. Alhamdulillah kerana menemukan saya dengan SHAKLEE. Tq Allah tq Shaklee!

Teruja dengan cerita beliau? Like cerita beliau di SINI

Jika anda mempunyai masalah yang sama seperti di atas, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp)

Ingat tak kisah seorang wanita mengalami kesakitan apabila mencecah kaki ke lantai setelah bangun pagi? Yang ini pula kisah seorang wanita...

2 comments: