Cara Menghilangkan Tumit Kaki Kasar Dan Pecah Dengan Cepat Dan Mudah

8:49 am emalin mohd 0 Comments

Tumit kaki kasar dan merekah sehingga kehitaman?


Ouch! Nampak macam tak ada apa-apa tapi pedih juga sebenarnya. Ditambah lagi kala terpaksa buka stokin. Huhu..Malunya rasa.

Kalau petua orang-orang tua, gosok kulit pisang pada tempat merekah tersebut. Tapi, tak semua makan pisang setiap hari. Betul tak? Nak konsisten amalkan susah juga.

Tapi, ada kawan ni seawal 2 minggu tumit kaki merekah teruk dah hitam pun boleh baik!

Mudah pulak tu katanya. Hanya sapu sahaja.

Nak tengok tumit kaki kawan tu?

Elokkan jadinya tumit kaki beliau?

Apa yang dia gunakan tu?


Inilah dia! Herbal Blend Shaklee yang mampu merungkai masalah tersebut.

1001 satu kegunaann Herbal Blend ni. Kalau anak kena demam campak pun boleh sapu juga. Kurang rasa gatal merenyam. Parut pun hilang.

Untuk tempahan / konsultansi, hubungi:
Pn Emalin Mohd ( SMS / Whatsapp ) 0192500978




Tumit kaki kasar dan merekah sehingga kehitaman? Ouch! Nampak macam tak ada apa-apa tapi pedih juga sebenarnya. Ditambah lagi kala terpaksa ...

0 comments: