Cara Hilangkan Kerak Pada Puting Botol Susu

12:59 pm emalin mohd 8 Comments

Kerak yang warna putih-putih melekat pada puting botol susu anak memang tak selera nak tengok. Tonyoh la guna sabun apa sekalipun dan guna berus botol tu memang tak hilang. Kadangkala geram cuba juga pisau nak kikis tapi degil sungguh kerak tersebut. Memang tak nak tanggal. Sudahnya, buang puting botol ganti yang baru!!

Kalau puting yang biasa tu ok lah penyelesaian ganti baru. Buat pulak anak memilih nak guna yang mahal-mahal. Tak ke terasa juga duit yang mengalir semata-mata puting susu. Kalah harga susu. 

Baru-baru ini cubalah cuci dengan Basic H Shaklee. Wah hasil yang sungguh memberansangkan. Tak guna berus botol pun. Cuma guna span dah dapat hasil yang memberansangkan.


Teruja sangat dengan hasil sampai terus ambil gambar dengan botol masih basah lagi. Nampak tak beza?

Kalau kita pun tak selera tengok puting pada gambar sebelum apatah lagi orang lain. Kasihan kat anak kan. Kalau puting botol pada gambar selepas tu nampak jernih kan?

Seronok tak? Memang seronok dan teruja dengan hasilnya.

Tapi tu je ke kegunaan Basic H? Percaya tak kalau saya kata pelbagai kegunaan?


Basic H ni sangat pekat dan boleh jimat untuk pelbagai kegunaan.

Apa kegunaan Basic H?
▶️ Peralatan dapur
▶️ Perabot
▶️ Tingkap
▶️ Lantai
▶️ Fabrik

Itu antaranya...




Untuk konsultasi:

Pn Emalin SID#968112
Call / SMS / Whatsapp 0192500978
www.facebook.com/messages/emalinmohdmall







Kerak yang warna putih-putih melekat pada puting botol susu anak memang tak selera nak tengok. Tonyoh la guna sabun apa sekalipun dan guna ...

8 comments:

  1. wah
    thanks kongsi tips
    berguna nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome..try lah ye.. :)

      Delete
  2. Vista Impian: Retail price RM46. Boleh hubungi saya di 0192500978 untuk details. Tq 😊

    ReplyDelete
  3. cahayacinta.com
    mudha dan menjimatkan tenaga kata suri le heee.. ;)

    ReplyDelete
  4. Nk kene rendam bp lama? Sy dok cuba xhilang3 pon... guna basic h lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena gosok-gosok manja juga ..Boleh whatsapp saya di 0192500978 untuk butiran lanjut.

      Delete
  5. Tak berkesan sy rendam dgn basic h dan air panas. Ke sy salah buat. Tlg ajarkan klu salah

    ReplyDelete