Produk Hilangkan Jeragat Dengan Berkesan

7:45 am Emalin Mohd 0 Comments

Ketika menghadiri Hari Sukan di sekolah rendah anak, berjumpa dengan ramai ibubapa di sekolah. Dan yang pastinya ramai juga yang sebaya dengan saya. Dalam umur 30an. Dan ramai yang kelihatan jeragat di muka. Muka cerah dan jeragat nampak begitu ketara sekali. Tiada masalah jerawat dan bekas jerawat. Hanya jeragat.



Jika dibiarkan tompok-tompok jeragat itu pasti akan bertambah gelap.


Contoh jeragat yang boleh berlaku pada kulit
Antara punca jeragat terjadi ialah kesan dari sinaran matahari. Disebabkan itu amat penting untuk kita menggunakan sunscreen.

Bolehkah jeragat dihilangkan tanpa melakukan bleach mahupun laser?

Boleh! Ini disebabkan sel kulit kita yang lama akan mati dan digantikan dengan sel baru. 

1) Vivix untuk memperbaiki semula sel yang rosak dan Resveratrol di dalamnya menjadi antioksidan yang kuat. Secara amnya, ia melambatkan proses penuaan.







2) Collagen Powder daripada ikan merah laut dalam yang mempunyai jisim sekecil 1000 Dalton untuk kadar penyerapan yang unggul. Diperkaya juga dengan 6 bahan lain agar kadar serapan kolagen efektif dan efisien. Collagen powder mampu mengurangkan serta mencerahkan pigmentasi. Ujian klinikal mendapati hasil boleh dilihat selepas  penggunaan 8 minggu berturut-turut.



Dan ini testimoni ibu saya sendiri yang konsisten menggunakan Collagen Powder selama 8 minggu berturut-turut. Kesannya, muka ibu kelihatan lebih berseri, gebu dan nampak pinkish. Tompok-tompok hitam sudah tiada lagi setelah menggunakan Collagen Powder selama 8 minggu berturut-turut.



Selain itu, penjagaan kulit muka perlu diamalkan. Jika tidak, jeragat akan muncul kembali terutama langkah menyapu toner yang sering ditingalkan.

3 langkah yang patut diamalkan ialah:

1) Mencuci muka
2) Menyapu toner
3) Menyapu pelembap



Ketika menghadiri Hari Sukan di sekolah rendah anak, berjumpa dengan ramai ibubapa di sekolah. Dan yang pastinya ramai juga yang sebaya d...

0 comments: