Cara Elak Baju Dicuci Berbau Kepam Untuk Isteri Bekerjaya Yang Sibuk

Anda seorang isteri dan ibu bekerjaya yang tiada pembantu rumah dan duduk pula di rumah berbentuk apartment. Pernah terjadi tak apabila dengan rasa terujanya mencuci baju selepas balik kerja dan kemudian ting tong buat kerja terlupa nak sidai baju?




Masa teringat pula apabila balik rumah keesokan hari nak cucui baju lagi? Tengok-tengok baju semalam tak bersidai. Lepas tu apabila nak sidai keluarlah aroma bau yang sungguh tak best. Bau kepam dan busuk. Nak tak nak kena cuci semula. Ataupun anda yang tiada ruang menyidai kena bersesak kat menyidai baju di ruang kecil di belakang dapur ditambah dengan musim huja sekarang. Baju tak kena pancaran matahari pun berbau kepam. Pernah terjadi kan? Stress juga kita yang sibuk-sibuk ni kena cuci baju lagi. Baju lain dan tunggu giliran nak cuci baju.


Haaa...dengan pencuci dan pelembut fabrik yang ini, memang tak payah risau punya. Duduklah baju tu sehari semalam dalam mesin basuh, memang tak ada bau kepam. Sedap dan lembut je baunya.




Sesuai sangat untuk yang sibuk dan yang sering ter"lupa" sidai baju. 

Bestkan penyelesaian macam ni?

Bukan itu sahaja, ada banyak lagi kelebihan pencuci dan pelembut ini. Antaranya ialah:

  • Guna sikit saja untuk cucian
  • Mesra alam
  • Tidak mendatangkan allergy
  • Semulajadi
  • Mengekalkan warna putih kain 
  • Tidak melunturkan warna kain
Dalam erti kata lain, ianya SELAMAT, BERKUASA dan MESRA ALAM. 
Korang nak?

Hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) di 0192500978

2 comments: