Buang Lemak Dan Kolestrol Secara Semulajadi

3:26 pm emalin mohd 0 Comments

Hari raya menjelang lagi. Pastinya pelbagai hidangan makanan yang membuka selera. Namun, bagaimana pula dengan kalori atau kolestrol dalam setiap makanan tersebut? Dan kadangkala makan melebihi had kerana setiap rumah yang dikunjungi menghidangkan lauk pauk yang amat menyelerakan. Kalaulah dapat makan tanpa rasa bersalah!!

Kalau di bulan Ramadhan sudah berpuasa dan mengawal pemakanan, dan berat badan semakin turun. Jangan pula sewaktu hari raya makan semahunya sehingga berat yang turun 5 kg tapi naik di minggu pertama Syawal 10 kg.

Rendang, ketupat dan lemang tidak lari daripada menggunakan minyak, santan dan jumlah kalori pastinya melebihi daripada yang disyorkan iaitu 300mg kolestrol sehari. Dan yang telah sakit jantung hanya 200mg sehari.

Tapi, makanan kat Malaysia ni kanak ya lemak dan kalori.

Nasi lemak je dah 213mg kolestrol!! Baru sepinggan Nasi lemak.

Kalau dah makan banyak ada yang mengalami perut sebu akibat makan terlalu banyak dan ada yang sehingga mengganggu penghadaman makanan.

Kalau perut dah tak selesa nak berkunjung rumah sanak saudara pun rasa tak seronok bukan?

Kalau diberi pilihan pasti nak makan tanpa rasa bersalah. Betul tak?

Kalau kata ada yang boleh membantu nak tak?

set makan banyak


Gabungan Herblax + Lecithin + Phytocol ST sangat mantap dan boleh membantu anda daripada naik semula berat badan yang telah turun semasa bulan puasa serta menjaga tahap kolestrol dalam badan.

Ia bagi memastikan perut lawas, lemak makanan tidak jadi lemak di badan dan juga memastikan kolestrol berada di paras normal.

Phytocol-ST:

Mengandungi fitosterol semulajadi dan menghalang badan daripada menyerap kolestrol. Apabila kolestrol daripada makanan tadi tidak diserap, ia akan dibuang daripada badan.

Bagus kan?


ubat kolestrol

testimoni kurangkan kolestrol


Lecithin:


Diperbuat daripada soya. Ia berfungsi dengan memecahkan lemak yang memasuki badan daripada makanan yang dimakan. Nampak kan bagaimana minyak terapung di atas air dan takkan bercantum. Namun setelah Lecithin dimasukkan kelihatan lemak tersebut terurai dan mula kelihatan seperti jatuh ke dasar. Inilah konsep yang dipakai semasa mengamalkan lecithin. Ia memecahkan lemak.




Selepas lemak tersebut dipecahkan, ia patut dibuang daripada badan. 

Herblax:

Herblax adalah pilihan terbaik sebagai agen detokfikasi atau membuang lemak tadi yang telah diuraikan oleh Lecithin dan juga kolestrol yang tidak diserap oleh badan tadi. Dengan Herblax juga sistem pembuangan akan menjadi lebih lawas. Angin-angin dalam perut juga boleh di buang dengan Herblax menjadikan badan menjadi lebih ringan rasanya.



detoks

Jadi, anda boleh makan tanpa rasa bersalah dengan Trio Set Buang Lemak/Kolestrol ini!!



Jom beli sekarang! Klik link di bawah ye...





Untuk Konsultasi Percuma:
Marlinny bt Mohamad SID # 968112
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall 
www.emalinmohd.blogspot.com
Call / SMS / Whatsapp : 0192500978






Hari raya menjelang lagi. Pastinya pelbagai hidangan makanan yang membuka selera. Namun, bagaimana pula dengan kalori atau kolestrol dalam ...

0 comments: