Vitamin C Terbaik Di Pasaran Bersama Testimoni Pengguna

11:34 pm Emalin Mohd 0 Comments

Vitamin C Shaklee, memang popular di kalangan penggemar produk Shaklee, kerana khasiatnya yang terbaik dan paling popular di kalangan mereka yang mementingkan kesihatan kulit.


Secara ringkas, kebaikan Vitamin C Shaklee adalah seperti berikut:

  • Mengekalkan integriti sel
  • Menggalakkan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat
  • Menolong mengurangkan symptom alergi
  • Anti-oksidan semula jadi
Kenapa perlu memilih Vitamin C Shaklee sedangkan banyak lagi vitamin C lain di pasaran?
Vitamin C Shaklee ini sustain released atau dikenali sebagai “Sains pembebasan berterusan secara semulajadi” vitamin c shaklee telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakterian dan radikal bebas.
Selain daripada itu, pengambilan vitamin C tidak akan menyebabkan ketidakselesaan pada perut seperti pengambilan buah sitrus yang berlebihan. Ini disebabkan vitamin C Shaklee dihasilkan oleh jagung!
Selain itu, kebaikan Vitamin C Shaklee yang lain adalah:
1. Membentuk collagen – Merangsang pembentukan collagen. Collagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
2. Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
3. Peningkatan Sistem Imun – Membina sel darah merah yang sihat untuk menyerap zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selesema.
4. Memerangi kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
5. Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
6. Memperbaiki Insomnia – Ia memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.
7. Mengekalkan Kolesterol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
Memang betullah testimoni pengguna ini yang amat berpuas hati dengan Vitamin C Shaklee. Jom kita lihat perubahan pada diri mereka.








Untuk tempahan SUPPLEMENT anda, hubungi:
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 019 250 0978
SID 968112


Atau boleh membuat pembelian terus SECARA ONLINE melalui:





Vitamin C Shaklee, memang popular di kalangan penggemar produk Shaklee, kerana khasiatnya yang terbaik dan paling popular di kalangan merek...

0 comments: