Brilliant Set Shaklee

5:40 pm Emalin Mohd 0 Comments



Betul ke ada ubat untuk jadi brilliant & jadi bijak? Rugilah sebab tak tau kan. Kalau tak boleh dapat straight A masa SPM dulu then dapat biasiswa tak payah bayar pinjaman..huhu...

Pandailah semua orang kalau ada ubat bijak kan...Logik ke ada ubat bijak? Ni Shaklee ada keluarkan Brilliant Set ni. Kalau tak jadi brilliant takkan set ni namanya brilliant. Ye tak?

Jom baca macammana agaknya set ni boleh menjadikan kita brilliant.

Cinch tea amat sesuai untuk menggantikan kopi atau teh peneman di kala belajar dalam tempoh lama atau kena stay up. Biasakan bila kita belajar kat 'U' stay up malam-malam nak study. Cinch tea ini memberikan tenaga secara semulajadi dan memberikan ketahanan badan untuk stay up.

Ostematrix ni pulak adalah kalsium yang diperkaya Magnesiun, Vitamin D, zinc, boron, manganese & kuprum berfungsi untuk mengurangkan stress dengan ada kesan penenang . Zinc pula yang terkandung dalam Ostematriz ini boleh meningkatkan konsenstrasi dalam kelas atau semasa belajar. Sakit-sakit badan dan sengal pun boleh hilang akibat belajar terlalu lama.

 
B complex ni membantu menukarkan makanan kepada tenaga jadi boleh mengurangkan masalah letih dan lesu. B complex juga dikenali sebagai vitamin anti stress dan membantu menigkatkan focus. Jadi elok sangatlah kan untuk pelajar atau sesiapa sahaja yang perlukan focus yang tinggi.

 
Lecithin ni mat popular di kalangan yang nak menguruskan badan tapi ada khasiatnya yang mat baik sekali untuk pelajar. Lecithin mengandungi kolin yang membantu meningkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang dari terkena nyanyuk atau 'Alzheimer' dan mengurangkan stress. Jadi, yang nak kurangkan berat badan tu dapat juga faedah 2 dalam 1 kalau ambil lecithin ni.
 

Omega guard mengandungi DHA yang membantu untuk perkembangan otak dan meningkatkan memori. Jadi mudah nak ingat apa yang dipelajari. Selain itu, ia membantu dalam mengurangkan tekanan. Biasalahkan bila nak exam selalu stress jadi bolehlah dengan mengamalkan Omega Guard ni mengurangkan stress.

ESP ini boleh dijadikan sebagai pengalas perut kerana biasanya apabila belajar kita cepat merasa lapar atau terkena gastrik apabila stress. Jadi, ESP boleh memberikan rasa kenyang yang lama. Tak adalah nak mencari makanan di Subuh hari semasa say up. Gastrik pun dapat dielakkan dengan mengamal ESP ni. Dengan ESP ni juga boleh meningkatkan memori pelajar.
 


Faham dah penjelasannya? Takda makna nak jadi bijak ke brilliant ke nak dapat 4.0 pointer CGPA kalau tak belajar, ponteng kelas & tak buat assignment.

Tapi, apa yang Brilliant Set ni buatlah menyediakan tubuh badan yang sihat yang berada dalam keadaan optimum agar mudah ingat, mudah faham dan sel-sel otak mudah berhubung bak kata iklan tu serta bertenaga dan takda stress semasa belajar.....Sebab tu dinamakan Brilliant Set.

Jadi set ni amat sesuai untuk pelajar dari sekolah rendah, menengah, mahasiswa atau kita ni yang membuat pekerjaan analitikal atau tengah part time study.

Cop!! Jangan beli dulu tanpa mendapatkan konsultasi ya. Nanti tak sesuai, tak serasi menyesal pulak.

So, hubungi Pn Emalin di +60192500978
PM: www.facebook.com/messages/emalinmohdmall

 


Betul ke ada ubat untuk jadi brilliant & jadi bijak? Rugilah sebab tak tau kan. Kalau tak boleh dapat straight A masa SPM dulu then...

0 comments: