Cara Menghilangkan Jerawat Batu Bernanah Dengan Cepat

9:32 am Emalin Mohd 2 Comments

Percaya tak dalam masa 3 bulan saja, kulitnya yang berjerawat teruk, jerawat batu dan bernanah dah pulih! Parut jerawat pun dah tak nampak.



Punca muka beliau jadi begini kerana memakai produk yang salah walaupun produk tersebut dikatakan organik. Namun kesan ke atas muka beliau menjadi beliau terus berhenti menggunakannya. Manakan tidak, kalau begini keadaannya. Pasti akan rasa pedih dan perit bukan?




Ini kisah yang beliau ceritakan. Saya petik terus daripada perkongsian beliau di Whatsapp.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saya consum ESP first,  
Muka mmg breakout teruk sbb guna skincare xxx,  mmg organik 100% , tapi healing dia tu masuk 3 bulan pun makin beranak pinak gunung berapi jerawat tu.  

Scar pun mkin byk.  Dari muka jrawat biasa2 , jdi luar biasa. Mmg sblum ni jrawat pn byk juga.. Dri 2012 ... Naik turun naik turun. Bila da amal shaklee.. Naik tu tem nak pms sejalah..

Ambi esp, 

Seminggu kemudian ambi herblax n vita c , 

Konsisten dlm sebulan byk perubahan. 3 bulan pastu .. jrwat takut naik.... Then hilangkn parut.. Tmbh vit e .. Mmg berkesan. 

Rajin mnum air tu wajib, n rajin cuci muka

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beliau mulakan dengan pengambilan ESP.  ESP ini sebenarnya protein shake daripada soya. Yelah, sel-sel kan perlukan sumber protein. Dan penggantian kulit ini kitarannya 28 hari. Tetapi semakin berumur, semakin lambat kadar penggantian kulit. Jadi kalau anda dah berumur, mungkin kesannya sedikit lambat. Dengan menambah ESP dalam makanan seharian, ia membantu membekalkan sumber protein yang terbaik untuk badan.

Seminggu selepas itu, beliau tambah pula Vitamin C dan Herblax. Herblax ini kalau ambil memang boleh kempis perut. Lawas setiap pagi. Haaa kira Herblax ini membuang apa yang tidak perlu di dalam badan untuk fungsi detoks. Jadi badan rasa lebih ringan dan toksin pun tak berkumpul dalam badan.  Fungsi vitamin C ini rasanya semua tahu dan agak popular. Ianya sebagai antioksidan menentang bakteria yang mungkin menjadi punca kepada jerawat. Vitamin C juga membantu dalam penghasilan kolagen. Dengan kolagen yang mencukupi, kulit akan kelihatan gebu. Ia juga mencerahkab kulit!

Vitamin E pula jangan lupa kalau inginkan kesan yang cepat. Vitamin E ini juga bersifat antioksidan. Dengan gabungan bersama Vitamin C semakin banyaklah askar yang membantu untuk menentang kuman yang menjadi punca jerawat. Lagi satu, perasan tak dalam set penjagaan kulit muka ramai yang menambah Vitamin E? Sebab apa tau? Lagi satu sebabnya ia mempercepatkan penyembuhan luka dan menghilangkan parut jerawat.

Bagi yang ingin mendapatkan kesan yang sama seperti beliau dalam gambar ini, boleh cuba satu set ini dan rasai perbezaannya sendiri pada badan.

Untuk mendapatkannya, hubungi:


agen shaklee bandar penawar


Hubungi
Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978 
www.wasap.my/60192500978

Percaya tak dalam masa 3 bulan saja, kulitnya yang berjerawat teruk, jerawat batu dan bernanah dah pulih! Parut jerawat pun dah tak nampak....

2 comments: