Multivitamin Vita-Lea Dengan Zat Besi Melengkap Nutrisi Harian

8:00 am Emalin Mohd 2 Comments

Perlu ke tak perlu vitamin ini kepada kita ya? Kalau saya kata perlu, percaya tak? 

Antara sebabnya dengan kesibukan hidup kita ini, ditambah pula hidup di tengah-tengah kota, untuk memastikan mendapatkan semua keperluan nutrisi harian agak sukar. Ditambah pula dengan makanan mentah yang diperolehi. Susah untuk mendapat yang segar.

 

Tapi anda susah untuk menelan banyak-banyak vitamin? Jangan risau. Apa kata cuba mulakan regime makan vitamin dengan Multivitamin VitaLea with Iron Formula. Ia bukan sebarang vitamin malah multivitamin pertama di dunia dan telah berumur 100 tahun.

Setiap tablet multivitamin Vitalea ini mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diperolehi daripada sayuran dan buah-buahan serta 12 vitamin dan 7 mineral penting mengikut saranan RDA. Ia diselaputi pula dengan spirulina dan mampu larut degan cepat di dalam badan.

Formulasinya sangat komprehensif dan seimbang untuk keperluan harian tubuh badan kita.



KEBAIKAN MENGAMBIL MULTIVITAMIN

1. Tenaga segera untuk badan, mengekalkan kecerdasan tubuh dan kekuatan mental. Sangat bagus untuk mereka yang sibuk dan workaholic tetapi sering keletihan dan mahukan tenaga tambahan.

2.Pelengkap Nutrisi. Ia melengkapkan nutrisi harian kita yang adakalanya sibuk menyebabkan tidak dapat menikmati makanan seimbang. Sangat bagus untuk vegeterian dan yang mengalami anemia.

3. Penting kepada tumbesaran tubuh

4.Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, menggalakkan pertumbuhan sel baru, menjadikan rambut lebih sihat, kulit & kuku lebih cantik, hormon yang stabil serta menjaga kesihatan tiroid.

5. Melindungi organ dengan memelihara fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

6. Melambatkan proses penuaan

Shaklee juga telah menjalankan ujian klinikal yang membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Terbaik bukan?

Jom dapatkan hari ini!


Hubungi Pn Emalin Mohd (SMS / Whatsapp) 0192500978

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Perlu ke tak perlu vitamin ini kepada kita ya? Kalau saya kata perlu, percaya tak?  Antara sebabnya dengan kesibukan hidup kita ini, di...

2 comments:

  1. Bagus nie, makanan kita kekadang tak lengkap dengan vitamin tertentu dan kita perlu ambil supplement untuk melengkapi nutrisi badan...

    ReplyDelete